Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΕΝΤΟΝΟΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΒΑΡΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΨΥΧΙΚΟ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΠΟΝΟ.


*Ανάβουμε θυμίαμα με αρωματικό λιβάνι και φασκόμηλο.

Ανάβουμε μερικά κεριά σε όλο το χώρο, και προσθέτουμε ένα λεκανάκι με ζεστό νερό και μια χούφτα αλάτι.

Σε μια καρέκλα βάζουμε να καθήσει το άτομο που θα καθαρίσουμε,του λέμε να προσπαθήσει να προσευχηθεί.

Ανάβουμε ένα στικάκι του Σάι Μπάμπα «NAG GHAMPA Agarbatti» και με τον καπνό περνάμε όλο το σώμα και τα κέντρα του άρρωστου περιστρέφοντας το κυκλικά και δεξιόστροφα ψέλνοντας το «Πάτερ υμών» 9 φορές, κάποιες φορές θα κάνουμε τον σταυρό μας..

Κάνουμε κάυση, δηλ. σε ένα χαρτάκι γράφουμε μονολεκτικά ότι μας συμβάινει, και θέλουμε να απαλαχτούμε από αυτά, όσα πιο πολλά μπορούμε.

Επικεντρωνόμαστε στο καθένα ξεχωριστά και καίμε το χαρτάκι σε ενα κερί αφήνοντάς το σε ενα μεταλικό πιατάκι ενώ λέμε 3 φορές την λέξη, «κάθαρση»

Μετά διαβάζουμε τις παρακάτω 3 επικλήσεις και ο άρωστος επαναλαμβάνει μετά απο εμάς.

Αμέσως μετά πρέπει να πάει να κάνει μπάνιο με ζεστό νερό και να τρίψει το σώμα του με αλάτι και μετά με σόδα.

Αφού ξεπλυθεί βάζει καθαρά και πλυμένα ρούχα.

Στο τέλος βάζουμε τον ίδιο να θυμιάσει... Αυτή την διαδικασία την κάνουμε και για εμάς τους ίδιους όταν το έχουμε ανάγκη.

                                              Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΚΛΗΣΗ

Από την Εστία του Φωτός, μέσ’ από τη Διάνοια του Θεού.
Ας διαχυθεί φως στις διάνοιες των ανθρώπων.
Το Φως ας κατέλθει στη Γη.
Από την Εστία της Αγάπης, μέσ’ από την καρδιά του Θεού
Ας διαχυθεί Αγάπη μέσα στις καρδίες των ανθρώπων.
Είθε ο Χριστός να γυρίσει στη Γη.
Από το κέντρο, όπου η Θέληση του Θεού είναι γνωστή
Ο σκοπός ας καθοδηγεί τις μικρές θελήσεις των ανθρώπων.
Ο σκοπός, που οι Δάσκαλοι γνωρίζουν και υπηρετούν.
Από το κέντρο, που ονομάζουμε φυλή των ανθρώπων.
Το σχέδιο της Αγάπης και του Φωτός ας πραγματοποιηθεί
Κι' είθε να σφραγίσει την πύλη του κακού.
Το Φως, η Αγάπη και η Δύναμη ας αποκαταστήσουν
το Σχέδιο επάνω στη ΓΗ.
ΓΕΝΟΙΤΟ - ΓΕΝΟΙΤΟ - ΓΕΝΟΙΤΟ

                            « ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΝΔΥΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ »

Αγαπημένη Παρουσία του Θεού ΕΓΩ ΕΙΜΙ μέσα μου !!!

Εν Ονόματι και δια της Δυνάμεως του Αγίου Χριστικού Εγώ μέσα μου και που είναι δικό μου... τώρα με ευγνωμοσύνη αναγνωρίζω και δέχομαι τον μανδύα Σου της Ηλεκτρονικής Ουσίας του Φωτός να με περιβάλλει σαν ένας σταθερός, αναφλεγόμενος και συνεχώς επεκτεινόμενος Προστατευτικός Κύλινδρος Φωτός γύρω μου!

Μέσα από την Κοσμική Σου Καρδιά, αισθάνομαι τον παλμό της Φλόγας Της Θεότητας, της Φλόγας της Αγίας Χριστικής Ατομικότητας μου, αγκυροβολημένη μέσα στην φυσική μου καρδιά και περιβαλλόμενη από εκείνη την Χρυσή Ακτινοβολία, δια της οποίας ρέουν πάντοτε οι Αρετές, ιδιότητές και Ευλογίες από Εσένα και τους Αγγελιοφόρους Σου σε μένα και μέσα από εμένα σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΖΩΗ παντού.

Επίσης αναγνωρίζω και δέχομαι την Παντοδύναμη Πανοπλία Του Φωτός που με αγάπη μου προσεφέρθει από τον Αγαπημένο Αρχάγγελο Μιχαήλ - την Περικεφαλαία μου, τον Θώρακα, τις Περικνημίδες, την Πανοπλία, το Ξίφος, την Ασπίδα και τον Σταυρό Του Χριστού και επίσης δέχομαι την επιπρόσθετη προστασία του δικού μου Προστάτη Αγγέλου, που μου εδόθη από Τον Αρχάγγελο Μιχαήλ σαν μια πολύ αναγκαία προστασία για μένα στην υπηρεσία μου στην Ζωή.

Τώρα επικαλούμαι την επιπρόσθετη βοήθεια Του Ελωά Κυρίου Ηρακλή, Του Αρχαγγέλου Μιχαήλ, Του Κυρίου Αίγη, Της Αγαπημένης Κυρίας Αστρέα, Της Ευλογημένης Μητέρας Μαρίας και του μεγάλου Σεραφείμ Γιούνιτας, να διατηρήσουν αυτήν την Δραστηριότητα της Προστασίας γύρω από εμένα και του κόσμου μου, για να μπορεί να εκδηλωθεί ΜΟΝΟ το Θέλημα Του Θεού σε όλες μου τις δραστηριότητες, σε όλους τους τόπους και πάντοτε.

Κάνω αυτήν την επίκληση στο Όνομα και Διά της Παντοδυναμίας Του Θεού ΕΓΩ ΕΙΜΙ και σφραγίζω αυτήν την ένθερμη προσευχή μου στο Φώς της δικής μου Χριστικής Φλόγας !!! 
ΓΕΝΟΙΤΟ - ΓΕΝΟΙΤΟ - ΓΕΝΟΙΤΟ

                                           ΑΓΙΟΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΤΗΣ ΑΣΙΖΗΣ
                                                               Προσευχή της Ειρήνης

Κύριε, κάνε με όργανο της Ειρήνης Σου.
Όπου μίσος, ας διαχέω την αγάπη,
όπου αδικία, ας φέρω τη συγχώρεση
όπου διαφωνία, ας εμπνέω την ενότητα
όπου πλάνη, ας φέρω την αλήθεια
όπου αμφιβολία, ας σπείρω την πίστη
όπου απελπισία, την ελπίδα
όπου σκότος, ας ακτινοβολώ φως
όπου θλίψη, ας διαχέω την χαρά.
Θείε Διδάσκαλε,
Ας μην επιζητώ να παρηγορηθώ, Αλλά να παρηγορώ
ας μη ζητώ να Αγαπηθώ, αλλά να αγαπήσω
όχι να κατανοηθώ, αλλά να κατανοήσω
διότι μόνον παρέχοντας λαμβάνει κάποιος
μόνον λησμονώντας τον εαυτό του ευρίσκει
μόνον συγχωρώντας συγχωρείται
μόνον αποθνήσκοντας (διαλογιζόμενος) ευρίσκει κάποιος την αιώνια ζωή...

 

ΠΗΓΗ.. http://innerspace.gr/periagapis/love/pray/pafa.shtml

**********************************************************
«Βασιλεῦ οὐράνιε, Παράκλητε, τό Πνεῦμα τῆς ἀληθείας,
ὁ πανταχοῦ παρών καὶ τὰ πάντα πληρῶν, ὁ θησαυρός τῶν ἀγαθῶν καὶ ζωῆς χορηγός,
ἐλθέ καὶ σκήνωσον ἐν ἡμῖν, καὶ καθάρισον ἡμᾶς ἀπό πάσης κηλίδος,
καὶ σῶσον, ἀγαθὲ τὰς ψυχὰς ἡμῶν.»



ΑΠΟ Δανάη Πλειάδεια (Danae Pleiades)