Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΠΛΕΙΑΔΕΙΑ / ΑΡΚΤΟΥΡΙΑΝΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ (Μέρος 11ο)



12/2/2013



  
                                                           Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΞΕΚΙΝΑ

                                                             -ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ-

Αρχίζει ο MYTRE:

 Αφήσαμε το "Ολογραφικό Σχολείο" μας νιώθωντας ξαναγεννημένοι. Δεν ξέραμε τι θα μας φέρει η περιπέτειά μας, αλλά ξέραμε ότι θα μας αλλάξει για πάντα. Και πάλι, περπατήσαμε πίσω στα διαμερίσματά μας για να γειώσουμε ότι ο Aρκτούριος είχε μοιραστεί μαζί μας, ενώ σταθήκαμε στην αύρα του. Ναι, όντως ο Aρκτούριος μας έκανε άλλη μια "βόλτα" ως στροβιλίζουσες ενέργειες φωτός. Μέσα σε αυτή την άμορφη κατάσταση της ύπαρξης ήμασταν σε θέση να κατανοήσουμε όλες τις πληροφορίες που είχαμε λάβει από την αύρα του Aρκτούριου.

 Αποθηκεύσαμε όλες αυτές τις σημαντικές οδηγίες που αφορούν την αποστολή μας στα Πολυδιάστατα μυαλά μας. Με τον τρόπο αυτό οι πληροφορίες αποθηκεύτηκαν σύμφωνα με την κατάσταση της συνείδησης που θα μπορούσε να τις διαβάσει. Οι οδηγίες αυτές θα έρθουν στη συνειδητή επίγνωση μας, όταν η συχνότητα της συνείδησης μας ρυθμιστεί με τη συχνότητα του κάθε μηνύματος. Ως εκ τούτου, στο Mητρικό Σκάφος, μπορούσαμε να θυμηθούμε και να κατανοήσουμε τα πάντα, γιατί είχαμε την υποστήριξη της πολυδιάστατης συνείδησης και κοσμικού νου του Μητρικού Σκάφους.

 Ευτυχώς, στις οδηγίες μας ήταν περιλαμβανόμενο το πώς να συνδεθούμε με το Mητρικό Σκάφος, έτσι ώστε να μπορούμε να ενισχύσουμε τη συνείδησή μας και να χρησιμοποιούμε το ενεργειακό πεδίο του Mητρικού Σκάφους για να μας βοηθήσει στην τηλεμεταφορά μας. Ένα από τα πρώτα μαθήματα που το Mητρικό Σκάφος μοιράστηκε μαζί μας ήταν να θυμόμαστε να αποθηκεύουμε πάντα οποιαδήποτε φυσική μορφή φοράμε σε ένα ασφαλές μέρος πριν την τηλεμεταφορά.

 Στις Υψηλότερες Εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μας, η Mytria και εγώ είχαμε αναληφθεί πέρα ​​από τον κύκλο της ζωής και του θανάτου. Ωστόσο, εάν δημιουργούσαμε ένα Γήινο φορέα και επιτρέπαμε να καταστραφεί, θα ήταν μια μεγάλη απόσπαση της προσοχής από την Αποστολή μας. Επίσης θυμηθήκαμε ότι ο Aρκτούριος μας είχε πει ότι θα ταξιδέψουμε στο σκάφος Αθηνά για να μετακινηθούμε πιο κοντά στη Γη. Ως εκ τούτου, το Αθηνά ήταν η έδρα μας για την εν λόγω Αποστολή. Δεδομένου ότι η ζωτική δύναμη του Αθηνά ήταν πάντα σε επαφή με το Mητρικό Σκάφος, θα μπορούσαμε πιο εύκολα να αλληλεπιδρούμε με το Mητρικό Σκάφος.


  Μας έδωσε μεγάλη άνεση να γνωρίζουμε ότι θα ζούσαμε πάνω στο Αθηνά, όπως και το ότι θα παραμέναμε σε επαφή με το σπίτι μας στο Mητρικό Σκάφος. Στην πραγματικότητα, θα είχαμε αυτή τη σύνδεση, ακόμη και αν φορούσαμε την ψευδαίσθηση ενός φυσικού, Γήινου φορέα. Δεδομένου ότι η τριτοδιάστατη συχνότητα της πραγματικότητας είναι ήδη ένα ολογραφικό κτήμα που αντανακλάται από τον πυρήνα της Μήτρας (Matrix), θα ήταν πολύ απλό για μας να δημιουργήσουμε μια ανθρώπινη μορφή από την Μήτρα της Γης.

 Σκεφτήκαμε πώς κάποτε πιστεύαμε ότι η φυσική μορφή μας ήταν ο ΕΑΥΤΟΣ μας, και είχαμε απολύτως πιστέψει ότι τα σώματά μας ήταν πραγματικά. Δεν είχαμε ιδέα ότι τα σώματά μας ήταν προβολές από μια Μήτρα (Matrix). Αυτή η σκέψη ήταν αρκετά ανησυχητική όταν συνειδητοποιήσαμε πόσο βαθιά είχαμε θρηνήσει στην απώλεια φίλων και της οικογένειάς μας, οι οποίοι είχαν αποσυνδεθεί από τη Μήτρα για να επιστρέψουν στην υψηλότερη συχνότητα του ΕΑΥΤΟΥ τους.

 Θυμηθήκαμε επίσης, το μεγάλο σωματικό πόνο που βιώσαμε από τις πολλές πολεμικές μας πληγές και το βαθύ συναισθηματικό πόνο και ψυχική αγωνία που υποστήκαμε, ενώ βρισκόμασταν κάτω από την ψευδαίσθηση ότι η φυσική πραγματικότητα ήταν ο μόνος πραγματικός κόσμος. Η δύναμη της λήθης και η ανάγκη να προσκολλούμαστε στην ψευδαίσθηση είναι σχεδόν πέρα ​​από την κατανόηση όταν τα αντιλαμβανόμαστε από τη σημερινή κατάσταση της συνείδησής μας.

 Ο Aρκτούριος είχε πει ότι πολλοί είχαν χαθεί στην φυσική σωματικότητα τους. Τι θα συμβεί αν κι εμείς χαθούμε στις ψευδαισθήσεις της τρίτης διάστασης, επίσης; Η Mytria αμέσως ανταποκρίθηκε στην φοβισμένη σκέψη μου με μια αυστηρή προειδοποίηση ότι με αυτό το είδος της σκέψης είναι ακριβώς το πώς θα μπορούσαμε να χαθούμε. Σταματήσαμε, ακριβώς στο κέντρο ενός πολυσύχναστου διαδρόμου και υποσχεθήκαμε ο ένας στον άλλον ότι θα αλληλοβοηθηθούμε παρακολουθώντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας.

 Επίσης, υπενθυμήσαμε ο ένας στον άλλον ότι θα πρέπει να τρώμε και να κοιμόμαστε με μια κανονική ρουτίνα κάθε φορά που θα φοράμε τους Γήινους φορείς μας. Στην πραγματικότητα, αποφασίσαμε ότι αν είναι δυνατόν θα επιστρέφαμε στο Αθηνά κάθε βράδυ. Ναι, αυτή θα ήταν η λύση. Θα φεύγουμε από το χρόνο και την πολικότητα του πλανήτη και θα επιστρέφουμε στο πεμπτοδιαστασιακό Αστροσκάφος.

 Στη συνέχεια, θα μπορούσαμε να έχουμε καθημερινή ενημέρωσή και περισσότερη επαφή με τον Aρκτούριο. Λαμβάνοντας αυτή την απόφαση, αισθανθήκαμε το απέραντο ενεργειακό πεδίο του Aρκτούριου να μας περιβάλλει με την άνευ όρων αγάπη και υποστήριξη του. Ο Aρκτούριος μας θύμιζε ότι αυτός θα μπορούσε να παραστεί και να απαντήσει σε άπειρες σκέψεις, συναισθήματα και κλήσεις στο πλαίσιο του ΤΩΡΑ.

 Καθώς περάσαμε στην Αίθουσα Συσσιτίου, ξέραμε ότι έπρεπε να πάμε και να πούμε αντίο, προς το παρόν, στους υπέροχους φίλους μας. Και πάλι, μείναμε μέχρι αργά το ''βράδυ'', λέγοντας στους εαυτούς μας με ένα χαζό χαμόγελο πως ''προετοιμαζόμασταν για να γίνουμε υλικοί". Γελάσαμε σχετικά με αυτή την έννοια τότε, μην ξέροντας πόσο ακραία πρόκληση θα ήταν για μας να πάρουμε μια φυσική μορφή.
  Ήμουν με τον Aρκτούριο, και η Mytria με την Ελοχίμ Αλκυόνη. Στη συνέχεια, και οι δύο μοιραστήκαμε υπέροχες εμπειρίες στο Mητρικό Σκάφος. Ως εκ τούτου, δεν είχαμε ιδέα τι ήταν μπροστά μας. Στην πραγματικότητα, χλευάζαμε ορισμένους από τους κινδύνους που οι φίλοι μας είχαν μιλήσει περίπου. Φαίνεται ότι το κύριο πρόβλημα της μείωσης των συχνοτήτων μας στο επίπεδο να φοράμε ένα φυσικό κέλυφος είναι ότι μπορούμε να ξεχάσουμε ποιοι είμαστε και γιατί ήμασταν εκεί.

 Ο Aρκτούριος προσπάθησε να μας προειδοποιήσει για τους κινδύνους αυτούς, αλλά δεν θέλαμε να τους ακούσουμε. Ευτυχώς, είχα σπουδάσει για τον έλεγχο του μυαλού μου και την επέκταση της συνείδησης μου, και η Mytria είχε περάσει ίσες προσπάθειες να μάθει να είναι κυρίαρχη πάνω από τα συναισθήματά της και να συνδέεται με τα Ελοχίμ του πλανήτη. Έχω μοιραστεί ένα μεγάλο μέρος της μάθησης μου από τον Aρκτούριο στο Mητρικό Σκάφος, κι η Mytria ταυτόχρονα μάθαινε για τη δύναμη των συναισθημάτων από τον Aρκτούριο και την Ελοχίμ Αλκυόνη.
  
  Οι Aρκτούριοι είναι στη πραγματικότητα Ελοχίμ, κι ως Ελοχίμ είναι οι οικοδόμοι και οι κάτοχοι της μορφής. Οι Aρκτούριοι συμμετείχαν στο αρχικό μοντέλο του Αδάμ Κάδμον (Adam Kadmon), την αρχική ανθρώπινη μορφή του Φωτεινού Σώματος. Δεδομένου ότι οι Aρκτούριοι ειδικεύονται στην ανάληψη, διδάσκουν τη διαδικασία της μείωσης του Φωτεινού Σώματος σε φυσική μορφή και ταυτόχρονα, την μετατροπή της φυσικής μορφής σε Φωτεινό Σώμα. Με τον τρόπο αυτό, το Φωτεινό Σώμα είναι η δύναμη συγκόλλησης που συνδέει το ευρύ ενεργειακό πεδίο του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μας με τη χαμηλότερη συχνότητα του ΕΑΥΤΟΥ μας.
 Η Mytria θα μοιραστεί τώρα τις μυήσεις και τις υπηρεσίες της ως Φύλακας της Βιολετί Φλόγας της Αλκυόνης.

Μιλάει η MYTRIA:

 «Αγαπητοί αναληπτόμενοι της Γης, σας χαιρετώ με την άνευ όρων αγάπη μου. Είναι τιμή μου να μοιραστώ μαζί σας όλα αυτά που έχω μάθει, αυτά που ο Mytre έχει μάθει, και ό,τι έχουμε μάθει, και θυμηθεί μαζί. Λέω ότι θυμόμαστε γιατί έχουμε απείρως υπάρξει μέσα στη μεγάλη ροή του ΕΝΟΣ.

 «Ωστόσο, από τη στιγμή που μειώσαμε τη συνείδησή μας στις τρίτο / τεταρτοδιάστατες Πλειάδειες μορφές μας, αρχίσαμε να ξεχνάμε όλα όσα μας ήταν πάντα γνωστά. Για το λόγο αυτό είμαστε τόσο καλά προετοιμασμένοι πριν την εξόρμηση μας σε μια φυσική πραγματικότητα. Βέβαια, δεν είναι τυχαίο ότι ο Mytre ειδικεύεται στην ανδρική πολικότητα της σκέψης και της καθαρής συνείδησης, ενώ εγώ εξειδικεύομαι στη γυναικεία πολικότητα των συναισθημάτων και της φροντίδας όλων των μορφών ζωής.»

 «Τώρα που έχουμε συγχωνευθεί σε δύο Θεία Συμπληρώματα εντός του ΕΝΟΣ, μπορούμε και οι δύο να έχουμε εύκολη πρόσβαση στην "ειδικότητα" ο ένας του άλλου εντός του ΕΝΟΣ του ΕΑΥΤΟΥ μας. Ελπίζουμε ότι οι ιστορίες μας θα σας βοηθήσουν να θυμηθείτε τον αληθινό ΕΑΥΤΟ σας, όπως ακριβώς έχουμε θυμηθεί το δικό μας. Οι κατώτεροι κόσμοι της τρίτης και τέταρτης διάστασης είναι μια ολογραφική προβολή από την Εσωτερική Μήτρα κάθε κόσμου. Ωστόσο, η Εσωτερική Μήτρα (Matrix) είναι μια διανοητική προβολή από Όντα στους ανώτερους κόσμους, όπως οι Aρκτούριοι Ελοχίμ.»



 «Ο Μεγάλος Κοσμικός Νους δημιούργησε το Matrix, το οποίο στέλνει σήματα ενεργειακών πεδίων που ταξιδεύουν για να συνδεθούν στο Matrix της πραγματικότητας τους. Η άνευ όρων αγάπη της Υψηλής Καρδιάς σας είναι αυτή που τηρεί τη μοριακή δομή της ζωής στις υψηλότερες συχνότητες του Matrix. Η κατάσταση αυτή είναι παρόμοια με την πραγματικότητα που εγώ και ο Mytre βιώσαμε. Αυτό που αρχικά βιώσαμε ως μια ομίχλη ήταν στην πραγματικότητα το Matrix. Το Matrix ήταν αόρατο επειδή δεν υπήρχε ζωή συνδεδεμένη μαζί του.»
 «Το Matrix είναι ένα πεδίο ενέργειας. Το αόρατο Matrix είναι πολυδιάστατο, πράγμα που σημαίνει ότι συντονίζεται σε πολλές διαφορετικές συχνότητες των πιθανών πραγματικοτήτων. Το Matrix το ίδιο είναι περισσότερο μια διανοητική κατασκευή, και οι διαφορετικές συχνότητες αντηχούν σε διαφορετικές συναισθηματικές καταστάσεις της συνείδησης. Για παράδειγμα, ο φόβος είναι μια χαμηλή συχνότητα συναισθηματικής κατάστασης της συνείδησης και η άνευ όρων αγάπη είναι η υψηλότερη συχνότητα της συναισθηματικής συνείδησης.»

 «Οι φυσικοί κόσμοι έχουν μυριάδες Μήτρες (Matrixes) τις οποίες αγνοείτε. Ωστόσο, αμέσως μετά αφού η κατάλληλη συχνότητα και πρόθεση των συναισθηματικά φορτισμένων σκεπτομορφών βρει το δρόμο σε αυτό το μοτίβο ενέργειας, προσκολλάται άμεσα στο Matrix για να δημιουργήσει μια μορφή που γεννάται και μια πύλη σε μια διαστατική έκφραση της πραγματικότητας.»

 «Όταν ζούμε στο ενεργειακό πρότυπο της άνευ όρων αγάπης, είμαστε πολύ "μαγνητικοί" και προσελκύουμε μυριάδες πιθανές πραγματικότητες που θα γεννηθούν μέσα από την αόρατη μήτρα που πάντα ρέει σε όλες τις βασισμένες στη μορφή, πραγματικότητες. Αν είμαστε ευχαριστημένοι με το πρότυπο που ζούμε, είναι σημαντικό να ζούμε σε Ευχαριστία για την ουσία αυτής της πραγματικότητας. Η Ευχαριστία για την ουσία που έχουμε στο χέρι θα επαναλάβει την εν λόγω ουσία επ 'αόριστον.»


 «Επιπλέον, το αόρατο Matrix πάντα ζητά να ζωντανέψει τις νέες δυνατότητες της ύπαρξης. Ως εκ τούτου, η σκέψη, η άμορφη ενέργεια, περιμένει να εκδηλωθεί από την τήρηση των συναισθημάτων που ψάχνουν πάντα νέους τρόπους με τους οποίους η αγάπη μπορεί να γίνει προφανής. Ωστόσο, το συναίσθημα θα επικολλάται μόνο στη συχνότητα του Matrix που είναι της ίδιας συχνότητας. Ως εκ τούτου, φοβισμένα συναισθήματα (φόβος, θυμός, θλίψη) έχουν επίσης μια δημιουργική ικανότητα, δεδομένου ότι θα προσκολληθούν σε μια χαμηλότερη συχνότητα από την πραγματικότητα της Μήτρας.»

 «Ευτυχώς, αν η άνευ όρων αγάπη προσκολληθεί σε μια χαμηλή συχνότητα του Matrix, θα διαγράψει απλά αυτό το μοτίβο ενέργειας, επειδή η υψηλότερη συχνότητα μπορεί να μετατρέψει μια χαμηλότερη συχνότητα με τη δύναμη του φωτός της. Είναι για το λόγο αυτό, που η άνευ όρων αγάπη είναι ένα τόσο πολύτιμο εργαλείο φορώντας μια τριτοδιάστατη, ή ακόμη και τεταρτοδιάστατη μορφή.»

 «Αν ταιριάξετε τα συναισθήματα σας σε αυτή τη συχνότητα του Matrix, όπως του φόβου στη κατώτερη συχνότητα του Matrix, θα ζήσετε μια πραγματικότητα γεμάτη φόβο. Η επιλογή αυτή είναι το πώς μπορείτε να παγιδευτείτε στην τρίτη διάσταση. Αν ξεχάσετε τη δύναμη της ανιδιοτελούς αγάπης μπορεί να γίνετε όλο και περισσότερο φοβισμένοι, γεγονός το οποίο θα σας προσκολλήσει όλο και σε χαμηλοτέρων συχνοτήτων Μήτρες. Αυτή η παγίδευση είναι το πώς μια αράχνη συλλαμβάνει την τροφή της.»
 «Το έντομο προσκολλάται στον κολλώδη ιστό της αράχνης. Στη συνέχεια, παλεύει, πράγμα το οποίο το περιπλέκει ακόμη περισσότερο στο δίκτυο. Στη συνέχεια, έρχεται η αράχνη η οποία και πραγματικά τυλίγει το θήραμά της  μέσα στη μήτρα του ιστού της. Με τον ίδιο τρόπο, αν ένα τρομοκρατικό Matrix σας παγιδεύει, γιατί έχετε πέσει σε φόβο, η μόνη έξοδος σας είναι να ΕΙΣΤΕ η συχνότητα της άνευ όρων αγάπης. Η άνευ όρων αγάπη θα αποσυνθέσει τις χαμηλών συχνοτήτων εκφράσεις του Matrix, και θα είστε ελεύθεροι να εγκαταλείψετε αυτή την πραγματικότητα και να μεταφερθείτε σε μια πραγματικότητα που βασίζεται στην ανιδιοτελή αγάπη.»

 «Ο Aρκτούριος και η Ελοχίμ Αλκυόνη με έμαθαν να εκπαιδεύω τον εαυτό μου να αντικαθιστά αμέσως το φόβο με την αγάπη άνευ όρων. Η διαδικασία της αντικατάστασης ήταν εξαιρετικά δύσκολη, αλλά τώρα συνειδητοποιώ ότι ήταν ζωτικής σημασίας για την Αποστολή μας στη Γη. Ο καλύτερος τρόπος για να μοιραστώ αυτή τη διαδικασία είναι να ξεκινήσω την ιστορία μου από εκεί που σταμάτησε ...

Η ιστορία της MYTRIA:

 «Η ιστορία μου σταμάτησε όταν μπήκα στη δίνη της Μήτρα της Μητέρας, το οποίο ήταν το όνομά μας για τον πλανητικό πυρήνα, όπου συναντήσαμε για πρώτη φορά τον Aρκτούριο και την Ελοχίμ Αλκυόνη. Ο Mytre είχε γενναία διπλο-εντοπιστεί για να είναι μαζί μου, ενώ ετοίμαζα τη συνείδησή μου να ανοίξει την Πύλη (Portal) του Ιερού Βράχου. Ήταν η παράδοση στην άνευ όρων αγάπη που μοιραζόμαστε ο Mytre κι εγώ, που μου έδωσε τη δυνατότητα να ανοίξω αυτή τη Πύλη και να εισαχθώ σε αυτή φορώντας τη φυσική μορφή μου.»
 «Στα πολλά χρόνια που εγώ κι ο Mytre είχαμε αποχωριστεί, επικεντρώθηκα στη διαδικασία της παράδοσης στην αγάπη. Από τότε που υπέφερα από μεγάλη θλίψη για την απώλεια του Mytre, καθώς και από ένα κομμάτι θυμού που δεν θα μπορούσαμε να μοιραστούμε την ανατροφή της κόρης μας, δεν είχα άλλη επιλογή από το να διαλογίζομαι πάνω στην πειθαρχία επιλογής της αγάπης. Αρχικά η αγάπη μου ήταν υπό όρους, για αυτό αισθανόμουν αγάπη, εάν έπαιρνα αυτό που ήθελα.»

 «Στην πραγματικότητα, προσευχόμουν στη Μεγάλη Μητέρα για χρόνια, λέγοντας ότι θα Την υπηρετήσω εάν θα φέρει πίσω την αγάπη μου. Με άλλα λόγια, η αγάπη μου ήταν υπό όρους. Ήταν υπό όρους, επειδή δέθηκε με θλίψη και θυμό, τα οποία διατήρησαν τη συνείδηση ​​μου κάτω από τη συχνότητα της άνευ όρων αγάπης. Η άνευ όρων αγάπη είναι η υψηλότερη συχνότητα του Φωτός και η Δημιουργική Δύναμη του Σύμπαντος. Προκειμένου για μένα να ολοκληρώσω τη πορεία μου και να είμαι ένας Φύλακας της Βιολετί Φλόγας, θα πρέπει να ζω σε άνευ όρων αγάπη.»

 «Βρήκα τη συχνότητα της άνευ όρων αγάπης μέσα μου, ενώ ήμουν στη Φύση, όταν ήμουν σε θέση να απελευθερώσω τον Mytre σε αυτό του το καθήκον, και ενώ ανάτρεφα την κόρη μου. Ωστόσο, η εστίαση μου στην αίσθηση της καθημερινής ζωής χωρίς αυτόν και την απώλεια της οικογενειακής μας ενότητας συνέχισε να μειώνει τη συνείδηση ​​μου. Ήταν η υπέροχη κόρη μου, Alycia, η οποία απάντησε στις προσευχές μου.»

 «Η Alycia γεννήθηκε με περισσότερη σοφία, δύναμη και αγάπη από ό,τι οι περισσότεροι ενήλικες, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου. Το να τη φροντίζω ήταν τιμή μου, και η έμφυτη σοφία της ήταν ο αιώνιος δάσκαλός μου. Καθώς μεγάλωνα την Alycia, συνειδητοποίησα ότι η αγάπη μου γι 'αυτήν ήταν πολύ πιο σημαντική από ό,τι τα συναισθήματα με βάση το φόβο που ήταν κρυμμένα μέσα στην καρδιά μου. Επίσης, ήμασταν ακόμα μια οικογένεια. Για πολλούς συναντηθήκαμε με τον Mytre στο σώμα μας τη νύχτα, η οποία ήταν θαυμάσια εκπαίδευση για την κόρη μας, αλλά δεν ικανοποιούσε εμένα.»

 «Ευτυχώς, η Αλκυόνη, η οποία πήρε το όνομά της από την Ελοχίμ με την οποία και οι δύο μελετούσαμε, ήρθε στη διάσωσή μου. Ναι, πήρα τη φροντίδα της, καθώς το σώμα της ήταν ενός παιδιού, αλλά κι εκείνη ανέλαβε τη φροντίδα του εαυτού μου. Η σταθερή αγνότητα και η αθωότητα της ήταν μια συνεχής πηγή άνεσης και διαφώτισης για μένα. Ήταν η έμφυτη άνευ όρων αγάπη της που με κράτησε από το να παγιδευτώ εντελώς στον ιστό των φοβικών συναισθημάτων μου.»

 «Ωστόσο, επιτρέψτε μου να προχωρήσω με την ιστορία μου στη στιγμή που έφυγα από την κόρη μου και από τη ζωή μας στο Ναό. Στην πραγματικότητα, ήταν η Alycia, η οποία ξεκίνησε την αποχώρηση μου. Ήρθε σε μένα ένα ηλιόλουστο πρωί και είπε, «Μητέρα, ήρθε η ώρα για να φύγεις τώρα.»

 «Σοκαρίστηκα με το γεγονός ότι ένας έφηβος ήρθε σε μένα με μια τέτοια αγάπη και αγνότητα και μου είπε ότι ήταν ώρα να φύγω. Στην πραγματικότητα, το εγώ μου ανέλαβε για μια στιγμή και, άρχισα να αισθάνομαι πληγωμένη και θυμωμένη. Στη συνέχεια, παρατήρησα ότι η Alycia είχε την Λάμψη γύρω της πάλι και ήξερα ότι μιλούσε από τον Ελοχίμ ΕΑΥΤΟ  της. Μέσα σε εκείνη τη στιγμή της συνειδητοποίησης, ήξερα ότι όλα όσα είχαν συμβεί ήταν, σύμφωνα με ένα Θείο Σχέδιο. Δεν υπήρχαν λάθη ή ατυχήματα.»

 «Με αυτή την συνειδητοποίηση, καθώς και με τη συχνότητα φωτός που προερχόταν από την κόρη μου, όλα τα φοβικά μου συναισθήματά έλιωσαν από την αύρα μου. Καιρό περίμενα για αυτή την ημέρα, την ημέρα της απελευθέρωσης μου από τα οδυνηρά συναισθήματα μου. Γονάτισα μπροστά στην Alycia, καθώς ήταν κάπου μέσα στην Ελοχίμ παρουσία της, και της έστειλα άνευ όρων αγάπη και ευχαριστία για την τιμή να είμαι η μητέρα της.»

 «Κατάλαβα τότε ότι όλα όσα είχαν συμβεί ήταν τέλεια και ένα συστατικό του Θείου μας Σχεδίου. Κοίταξα μέσα στα αγνά, βιολετί μάτια της κόρης μου, την Ελοχίμ που είχα την τιμή να γεννήσω, και παραδόθηκα στην ευλογία Της. Δεν ξέρω πόσο καιρό κράτησε αυτή τη στιγμή, αλλά αυτό άλλαξε τις ζωές και των δύο μας. Ήξερα ότι η Alycia δεν με χρειάζεται πλέον, και θα μπορούσα να πάω πίσω στην αγαπημένη μου Φύση.»

 «Ήξερα ότι θα είμαστε σε συνεχή επαφή, καθώς θα εργάζομαι με την πραγματική μητέρα της κόρης μου, την Ελοχίμ Αλκυόνη. Τέλος, η στιγμή διεκόπει όταν η Υψηλή Ιέρεια του Ναού μπήκε στο δωμάτιο. Είχε αισθανθεί την ενέργεια από το πιο μακρινό μέρος του Ναού και ήρθε για να διερευνήσει.»

 «Όταν η Υψηλή Ιέρεια μπήκε στο δωμάτιο μας, κι αυτή, έπεσε στα γόνατα μπροστά στη Λάμψη της Alycia. Οι τρεις από εμάς παραμείναμε εντός της ενέργειας μέχρι που η ενέργεια της κόρης μου έδωσε τη θέση της και η φυσική μορφή της κατέρρευσε. Η Υψηλή Ιέρεια και εγώ την πιάσαμε και την μεταφέραμε σε κοντινή απόσταση από το κρεβάτι της. Ανάψαμε θυμίαμα και ψάλλαμε ενώ η κοιμώμενη μορφή της ανάρρωνε από την ξαφνική έγχυση του υψηλού φωτός μέσα στο νέο σώμα της.»

 «Όταν ξύπνησε η Alycia, θυμόταν τα πάντα. Είχε περάσει ολόκληρη τη ζωή της σε ένα ναό και περιβαλλόμενη από άνδρες και γυναίκες που την αγαπούσαν βαθιά. Κατάλαβα ότι ο Mytre έπρεπε να φύγει γιατί η Alycia έμελλε να περάσει τα χρόνια της διαμόρφωσης της σε αυτό το περιβάλλον. Επίσης, ο Mytre και εγώ ήταν γραφτό να είμαστε ξεχωριστά καθώς ταξιδεύαμε τα μονοπάτια της μυήσεως μας. Παραδόθηκα στη δυνατότητα ότι ο Mytre και εγώ μπορεί να είχαμε συναντηθει μόνο εν συντομία προκειμένου να δώσουμε στην Alycia το σώμα της.»

 «Ναι, σκέφτηκα με χαρά και ευχαριστία ότι αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα θα είναι αρκετό. Επιτέλους θεραπεύθηκα από το φόβο και το θυμό μου και ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω την υπηρεσία μου προς τη Μεγάλη Μητέρα, την Ελοχίμ Αλκυόνη.»

(Περισσότερες πληροφορίες για τα Ελοχίμ εδώ.)




ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ:  Suzanne Lie