Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΡΚΤΟΥΡΙΑΝΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ (Μέρος 2ο)

                               ΖΩΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ - Μέρος 2

16/1/2013  


Μιλάει ο Mytre:

Σταδιακά, το σύννεφο των Ακασικών Αρχείων άρχισε να καθαρίζει. Αναρωτηθήκαμε εάν αυτή η εκκαθάριση ήταν επειδή είχαμε συλλέξει τις απαραίτητες πληροφοριες που χρειαζόμασταν για την αποστολή μας. Ήταν όταν αγγίξαμε το τελικό ενεργειακό πρότυπο και βρεθήκαμε να πλανώμαστε πάνω από τον πανέμορφο, παρθένο πλανήτη της Νέας Γης γνωρίζοντας ότι είχαμε ολοκληρώσει τα μαθήματα μας της ιστορίας από το παρελθόν και ήμασταν έτοιμοι για το ΤΩΡΑ.

Ωστόσο, το όραμα δεν εξαφανίστηκε, έτσι χαλαρώσαμε μέσα στην εμπειρία. Επιτρέψτε μου για μια στιγμή να εξηγήσω το πώς "διαβάσαμε" τα Ακασικά Αρχεία. Ανοίξαμε τα ενεργειακά πρότυπα της Ακασικής Μεμβράνης. Το κάναμε αυτό, ενώ πάντα κρατιόμασταν από τα χέρια και χρησιμοποιώντας τα ελεύθερα χέρια μας αγγίξαμε ταυτόχρονα το μοτίβο πληροφοριών που φεγγοβολούσε. Στη συνέχεια, μια σκηνή μας περιέβαλλε άμεσα. Μπορούσαμε να παρατηρήσουμε απλώς τη σκηνή ή και να αλληλεπιδράσουμε με αυτή. Αυτή η εμπειρία ήταν πολύ παρόμοια με την είσοδο σε ένα ολογραφικό πρόγραμμα.

Όταν βρεθήκαμε στη Νέα Γη, νιώσαμε τέτοια χαρά και αγάπη άνευ όρων που θα μπορούσαμε να περιέχουμε με δυσκολία. Ως εκ τούτου, διαμορφώσαμε την αναπνοή μας για να δεχτούμε αυτή την υψηλότερη συχνότητα της πραγματικότητας. Είχαμε μόλις έρθει από την εμπειρία των πολλών δύσκολων χρόνων της Γαίας, ετοιμόρροπη στο χείλος της επιβίωσης. Τότε, ξαφνικά το να βιώσουμε την αληθινή φύση του εαυτού της ήταν κάτι το συντριπτικά χαρούμενο.

Ήταν με αυτή τη σύντομη εμπειρία που ξαφνικά «αποσυνδεθήκαμε» από την Ακασική πραγματικότητα και βρεθήκαμε στο ολογραφική σουίτα (Holosuite) να στεκόμαστε μπροστά από το αγαπημένο μας φίλο, τον Aρκτούριο.

«Βλέπω ότι σας άρεσε ο τελικός στόχος της αποστολής σας» είπε ο Aρκτούριος με μια ενέργεια που ένιωθα σαν ένα χαμόγελο. Ξέρω ότι είναι μια νέα έννοια ένα χαμόγελο να έχει ένα ενεργειακό πεδίο, αλλά τα πάντα έχουν ένα ενεργειακό πεδίο - συμπεριλαμβανομένων των χαμόγελων.

«Ναι», απάντησε ο Aρκτούριος στις σκέψεις μου. «Τα πάντα έχουν ένα ενεργειακό πεδίο. Ωστόσο, είναι πιο σωστό να πούμε ότι κάθε εκδήλωση έχει ένα ενεργειακό πεδίο, καθώς η ενέργεια προηγείται της δημιουργίας. Ως εκ τούτου, ας ξεκινήσουμε τα μαθήματα μας όπου ο κάθε ένας από εσάς θα αισθάνεται το δικό του ενεργειακό πεδίο.»

Ως απάντηση στο αίτημα του Aρκτούριου, η Mytria και εγώ απελευθερώσαμε τα χέρια που δεν είχαμε καν αντιληφθεί ότι ήταν ακόμα σφιχτά μαζί. Όταν το κάναμε, νιώσαμε άμεσα τα ενεργειακά μας πεδία να μετατρέπονται. Μετακινηθήκαμε χώρια μερικά βήματα ώστε να μπορέσουμε να επικεντρωθούμε μόνο στο δικό μας ενεργειακό πεδίο και ανακαλύψαμε ότι αμέσως νιώσαμε πως κάτι, στη πραγματικότητα κάποιος, έλειπε.

Το παλιό μου συναίσθημα της θλίψης και της ενοχής απείλησε να εισβάλει στην καρδιά μου και πάλι, και ένιωσα κάποια επιφυλακτικότητα να με κατέχει. Για άλλη μια φορά, αντιστάθμιζα την απώλεια μου με ένα χαμηλού βαθμού θυμό που ποτέ δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είχα ακόμη. Επικεντρώθηκα στην κατανόηση της κρυφής οργής και ανακάλυψα ότι ήταν η μάσκα του φόβου. Ως πολεμιστής, ο φόβος χρειάζεται να κρυφτεί από το θυμό. Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι μετέφερα αυτή τη συνήθεια στην καθημερινή μου ζωή. Επιπλέον, δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο τρομακτική ήταν η ζωή χωρίς την αγαπημένη μου στο πλευρό μου.


Μιλάει η Mytria:

Ο Mytre ήθελε να μιλήσω για την εμπειρία μου, ακόμα κι αν μπορούσε να την αισθανθεί εμφατικά. Κι εγώ έπρεπε να καλύψω το θυμό μου ότι ο Mytre έφυγε από μένα, ακριβώς καθώς άρχισα την εργασία με την κόρη μας. Είχαμε τέτοια βαθιά οικειότητα στο φυσικό μας σπίτι, και το γεγονός να τον έχω ξαφνικά μακριά όταν τον χρειαζόμουν τόσο πολύ, με πλήγωσε ως τον πυρήνα μου. Είπα στον εαυτό μου ξανά και ξανά ότι έπρεπε να φύγει. Η προσωπική ανάγκη μου για αυτόν ήταν μικρή σε σύγκριση με τις ανάγκες του πλανήτη μας. Ως εκ τούτου, θα έπρεπε να καταπνίξω τα αληθινά συναισθήματά μου, τα οποία δημιούργησαν ένα αόρατο τείχος γύρω μου.

Μόνο η κόρη μας μπορούσε να διαπεράσει το τείχος. Στην πραγματικότητα, έζησε μέσα σε αυτό μέχρι που άρχισε να περπατάει, το οποίο έγινε εκπληκτικά γρήγορα. Στη συνέχεια, μπορούσα να αισθανθώ μόνο ερήμωση και θλίψη. Όλη η θλίψη της απώλειας του Mytre που δεν θα μπορούσα να επιτρέψω να αναδυθεί, ενώ η Alycia ήταν στην αύρα μου, ήρθε στην επιφάνεια. Ευτυχώς, οι Ιέρειες του Ναού στον οποίο ζούσαμε, όλες αγάπησαν την Alycia και ήθελαν να μοιραστούν το χρόνο μαζί της. Έτσι, η κόρη μου ήταν πάντα αγαπημένη και προστατευμένη.

Αντιλαμβάνομαι ότι όταν νόμιζα πως είχα θεραπεύσει τη θλίψη μου, την είχα μόνο καλύψει με την αφοσίωση στο σκοπό και επέτρεπα μόνο σε μερικούς ανθρώπους αποδοχή για τα συναισθήματά μου. Ήμουν εντελώς μόνη, γιατί δεν μπορούσα να επιτρέψω στον εαυτό μου να νιώσει πόσο πολύ μου έλειπε ο Mytre. Ευτυχώς, όταν επέστρεψα στο σπίτι μας στη Φύση και μετακόμισα τη ζωή μου στον Πυρήνα της Μητέρας, άρχισα να θεραπεύομαι. Ωστόσο, μόνο η επιστροφή μου στον Mytre, το Θείο μου Συμπλήρωμα, θα μπορούσε να θεραπεύσει την πληγή της κατοχής, και στη συνέχεια της απώλειας, αυτό το υπέροχο αίσθημα της ολοκλήρωσης.

Ο Mytre συνεχίζει:

Ενώ η Mytria έλεγε την ιστορία της, ένιωσα κάθε ένα από τα καταπιεσμένα συναισθήματα της, καθώς και την προσωπική ενοχή μου. Ωστόσο, ήμουν σε θέση να εργαστώ μέσω της ενοχής αρκετά γρήγορα. Αυτή η γρήγορη ανάρρωση μου έδωσε την αυτοπεποίθηση να επιτρέψω σε όλα μου τα συναισθήματα να έρθουν στη συνειδητή επίγνωση μου. Με την επιστροφή της άνευ όρων αγάπης της Mytria στη ζωή μου, είχα αρχίσει να θυμάμαι πώς να αγαπώ τον εαυτό μου χωρίς όρους.

Οι σκέψεις μου διακόπηκαν από τον Aρκτούριο που είπε:
«Τώρα που έχετε νιώσει την ενέργειά σας όταν είστε χωρισμένοι, επιτρέψτε στις αύρες σας να επεκταθούν μέχρι να επικαλύπτονται και να ρέει η μία με την άλλη. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να νιώσει τα δύο ενεργειακά σας πεδία σε ένα μείγμα.»

Η Mytria και εγώ βηματίσαμε πάλι μαζί και επαναλάβαμε τη στάση του ''κεφάλι με κεφάλι, καρδιά με καρδιά και δάχτυλα ποδιών με δάχτυλα ποδιών''. Αμέσως, αισθανθήκαμε το πεδίο σύνδεσης της άνευ όρων αγάπη που νιώσαμε ο ένας για τον άλλον. Και οι δύο λιώσαμε μέσα στο συναίσθημα, το οποίο ενίσχυσε το ενεργειακό πεδίο πολύ πέρα από τα όρια της ολογραφικής σουίτας. Στεκόμασταν ήδη με αυτόν τον τρόπο πέρα από το χρόνο, όταν ο Aρκτούριος εντάχθηκε στο ενεργειακό μας πεδίο.

«Εντός της βαθιάς αγάπης της κοινής ενέργειάς σας, θα ήθελα να δώσω στο καθένα τη μνήμη μιας Παράλληλης Πραγματικότητας,» είπε ο Aρκτούριος τηλεπαθητικά.


Στη συνέχεια, ο Aρκτούριος άγγιξε απαλά στο Τρίτο Μάτι μου. Αμέσως, είχα παρασυρθεί στην Παράλληλη Πραγματικότητα στην οποία είχα επιλέξει να αφήσω την Mytria στο Φυσικό Σπίτι της και να επιστρέψω στα καθήκοντά μου ως προστάτης των Πλειάδειων Αποικιών μας. Ως εκ τούτου, σε αυτή την Πραγματικότητα η Mytria και εγώ είχαμε μόνο μια στενή επαφή.

Έκανα την επιλογή να αφήσω την Mytria επειδή δεν μπορούσα να επιτρέψω στον εαυτό μου να ακολουθήσει τα ένστικτά του και να μείνει ερωτευμένος μαζί της. Αντ 'αυτού, απάντησα στην πρόσκληση σε ό,τι είχα γνωστό ως καθήκον. Μέχρι τη στιγμή που πραγματικά συνάντησα την Mytria είχα ξεχάσει εντελώς τη συνάντησή μου μαζί της στη Μήτρα της Μητέρας. Στην πραγματικότητα, είχα ξεχάσει όλη την αγάπη και την ομορφιά στην αναζήτηση της αφοσίωσης και της φιλοδοξίας. Με αυτή τη σκέψη πήδηξα στο μέλλον στο οποίο ήμουν ένας Ναύαρχος.

Αυτή η ζωή δεν ήταν σε ένα χρονοδιάγραμμα που ετοιμαζόμασταν για την Ανάληψη μας. Δεν ήταν ότι αυτός ο πλανήτης δεν αναλήφθηκε λόγω της επιλογής μου, αλλά επειδή είχα αφήσει τη ροή της Πραγματικότητας που ρέει προς την Ανάληψη. Αυτό το ρεύμα της Παράλληλης Πραγματικότητας δημιουργήθηκε όταν εγκατέλειψα την αγάπη. Ως εκ τούτου, δεν ήταν μια Πραγματικότητα που ήταν σε συνεχή ροή Αναλήψεως. Ως εκ τούτου, αγωνιζόμουν συνεχώς μάχη μετά την μάχη. Το μόνο πράγμα που άλλαξε ήταν ο στρατιωτικός βαθμός μου.


Ήμουν το ίδιο πρόσωπο όπως όταν ήμουν νέος. Είχα μόνο περισσότερη ευθύνη και μεγαλύτερα προβλήματα. Ένιωσα σαν να ήμουν ένα εργαλείο παρά ένα άτομο. Είχα πολλές γυναίκες, αλλά ποτέ δεν κράτησαν ή με ικανοποίησαν για πολύ καιρό. Ήμουν πολύ ισχυρός και επιτυχημένος, αλλά εντελώς μόνος και χωρίς αγάπη.

Ο Aρκτούριος άγγιξε το μέτωπό μου και πάλι, και άνοιξα τα μάτια μου. Κοίταξα και είδα την Mytria ότι έκλαιγε.
Είχε πάει εκεί μαζί μου και ένιωσε τη ζωή μου χωρίς αυτήν. Έριξα τα χέρια μου γύρω της και την αγκάλιασα σφιχτά, έτσι ώστε μπορούσαμε να αναπνέουμε μόλις και μετά βίας. Στη συνέχεια, ο μεγάλος πολεμιστής εαυτός μου άρχισε να κλαίει σαν μικρό παιδί, ενώ η Mytria με κρατούσε και με παρηγορούσε. Τελικά ανέκτησα την ψυχραιμία μου, ανοιγόκλεισα τα μάτια μου και ένιωσα ξαναγεννημένος.

Χωρίς ούτε μια λέξη, ο Aρκτούριος άγγιξε την Mytria στο Τρίτο Μάτι της, η οποία και μεταφέρθηκε σε μια βαθιά έκσταση.

Μιλάει η Mytria:

Όταν ο Aρκτούριος άγγιξε το Τρίτο Μάτι μου αστραπιαία βρέθηκα στην Παράλληλη Πραγματικότητα στην οποία δεν είχα επιτρέψει στον Mytre να με αφήσει για να ακολουθήσει τη στρατιωτική θητεία του. Είχαμε μόλις φτάσει στο Χωριό από το Φυσικό Σπίτι μας, και είχα μόλις αρχίσει εργασία. Ήξερα ότι θα πρέπει να ακολουθήσει τον Διοικητή του, αλλά τον παρακάλεσα, τον ικέτεψα για να είναι μαζί μου, τουλάχιστον μέχρι να γεννηθεί το μωρό.

Τέλος, μετά από πολλά δάκρυα, με πήρε μέσα στο Ναό και έμεινε μαζί μου κατά τη διάρκεια της γέννησης του παιδιού μας. Ωστόσο, δεν ήταν απόλυτα μαζί μου. Ακόμη και όταν το μωρό γεννήθηκε, έμοιαζε αφηρημένος και λίγο ενοχλημένος. Ήξερα ότι δεν ήταν ενοχλημένος μαζί μου. Ήμουν απλά μια φοβισμένη γυναίκα που απέκτησα το πρώτο παιδί μου. Όχι, ήταν ενοχλημένος με τον εαυτό του επειδή μου είχε επιτρέψει να τον πείσω να εγκαταλείψει το καθήκον του.

Κράτησε αυτό το πεδίο ενέργειας για ολόκληρο το χρονικό διάστημα που ήταν μαζί, το οποίο ήταν μέχρι που η Alycia άρχισε να περπατάει. Δεν μπορούσα πλέον να τον κρατήσω από την ευθύνη του, και ειλικρινά, ήμουν κουρασμένη από την ημιτελή του προσπάθειά στο να είναι στοργικός. Είχα κρατηθεί πάνω του και έπαιξα κάθε τέχνασμα ενοχής που είχα για να τον κρατήσω μαζί μου. Ωστόσο, ποτέ δεν επιστρέψαμε στην βαθιά οικειότητα μας και πάλι. Δεν είχα σεβαστεί τη Ψυχή του, και δεν μπορούσε πλέον να με εμπιστευτεί.

Άρχισε να μένει έξω αργά και να συναντά άλλες γυναίκες. Τέλος, όταν είχε άλλη μια ευκαιρία για να πάει στη μάχη, ο ίδιος την καλοδέχτηκε. Το ίδιο έκανα και εγώ. Εν τω μεταξύ, η κοινωνία μας κατέρρεε. Η προσωρινή ενεργειακή ασπίδα που οι Aρκτούριοι μας είχαν δώσει είχε αρχίσει να καταρρέει. Οι Aρκτούριοι είχαν δημιουργήσει αυτό το πεδίο για να εξορκίσει τους Δρακονιανούς μέχρι να μπορούσαμε να μετατρέψουμε την πραγματικότητα μας στην πέμπτη διάσταση.

Επειδή είχα κάνει μια εγωιστική και φοβισμένη επιλογή, είχα μετακινηθεί σε μια Παράλληλη Πραγματικότητα στην οποία ο εγωισμός και ο φόβος κυβερνούσε τον κόσμο μας. Ήξερα ότι όλοι θα πεθάνουμε, ή και χειρότερα. Δεν υπήρχε τίποτα που μπορούσα να κάνω. Είχα επιλέξει να είμαι τόσο αδύναμη που δεν μπορούσα να τα βγάλω πέρα μόνη μου και έμεινα μόνη με αυτή την αδυναμία.

Όταν ο Aρκτούριος άγγιξε και πάλι το μέτωπο μου, κατέρρευσα στο έδαφος, πάρα πολύ αδύναμη ακόμα και για να σταθώ. Ο Mytre με σήκωσε στα πόδια μου, έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπό μου και κοίταξε στα μάτια μου λέγοντας:

«Αυτό ΔΕΝ είναι εσύ. Αυτό ήταν μια Πραγματικότητα στην οποία εγκατέλειψες τον ΕΑΥΤΟ σου. ΕΣΥ δεν έχεις επιλέξει αυτή την Πραγματικότητα σε αυτή τη ζωή. Αντ 'αυτού, έχεις παραμείνει το απίστευτα ισχυρό και δυναμικό πρόσωπο που ήσουν όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά. Από τότε, αγαπημένη μου, έχεις αναπτυχθεί από μια θαρραλέα νεαρή γυναίκα σε μια Υψηλή Ιέρεια της Ιερής Φωτιάς. Είναι τιμή μου να είμαι σύντροφός σου.»

Δεν έκλαψα. Μέσω του Mytre μπορούσα να αισθανθώ ποιά πραγματικά είχα γίνει. Μέσα από τα μάτια του, μπορούσα να δω το θάρρος και την αφοσίωση που ποτέ δεν είχε αναγνωρίσει μέσα στον εαυτό μου.


Ο Aρκτούριος Μιλάει:

Βλέπετε και οι δύο πως μια Παράλληλη Πραγματικότητα ξεπήδησε όταν πήρατε ή όχι την απόφαση να φύγετε ή να παραμείνετε; Στις Παράλληλες Πραγματικότητες που μόλις είδατε, πήρατε διαφορετικές αποφάσεις από ό,τι σε αυτή τη ζωή, η οποία μπορεί να σας διπλο-εντοπίζει σε ένα ελαφρώς διαφορετικό χρονοδιάγραμμα. Οι άνθρωποι μπορούν να επιλέξουν επίσης ένα χρονοδιάγραμμα που να κινείται σε μια πιο ευτυχισμένη και πιο εκπληρωτική Παράλληλη ζωή.

Ένα δέντρο έχει πολλά άκρα. Μερικά από αυτά τα άκρα είναι αρκετά ισχυρά για να επιβιώσουν σε κάθε καταιγίδα, αλλά, μερικά άκρα θα πέσουν μακριά από τον κορμό. Η Ψυχή σας επιλέγει και δημιουργεί πολλές Παράλληλες Πραγματικότητες για να δώσει στον εαυτό της τη μεγαλύτερη ποικιλία εμπειριών. Κάθε Παράλληλη Πραγματικότητα δημιουργείται όταν παίρνετε ή όχι μια απόφαση που αλλάζει τη ζωή.

Από την άλλη πλευρά, σε Εναλλακτικές Πραγματικότητες, επιλέγετε να εκφράσετε διαφορετικά συστατικά των σύνθετων προσωπικοτήτων σας, έτσι ώστε να μπορείτε να ζήσετε πολλές εκδοχές του εαυτού σας σε ένα χρονοδιάγραμμα. Για παράδειγμα, σε μία από τις πολλές Εναλλακτικές Πραγματικότητες του Mytre είναι ένας καλλιτέχνης και σε μια άλλη είναι ένας θεραπευτής. Σε μία από τις Εναλλακτικές Πραγματικότητες της Mytria είναι μια πολεμίστρια και σε μια άλλη Πραγματικότητα είναι μια γυναίκα με οκτώ παιδιά.

Όταν τοποθετείτε το πρωταρχικό Σημείο της Αντίληψης σας μέσα σε μια πεμπτοδιάστατη έκφραση των πολυδιάστατων ΕΑΥΤΩΝ σας, μπορείτε να δείτε ή και να βιώσετε όλες τις Παράλληλες και Εναλλακτικές Πραγματικότητες μέσα στο ΤΩΡΑ του ΕΝΟΣ. Εισέρχεστε σε αυτές τις Πραγματικότητες, όπως ακριβώς εισήλθατε στα Ακασικά Αρχεία. Έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις για μένα;

Μιλάει ο Mytre:

Φυσικά, ο Aρκτούριος ήξερε ότι θα λέγαμε όχι, αλλά αυτό ήταν που μας έδινε την ευκαιρία για να μεταβούμε από τις πρώην συναισθηματικές καταστάσεις μας στη ροή της ζωής στα Μητρικά Σκάφη. Όπως ανέμενε ο Aρκτούριος, και οι δύο κουνήσαμε το κεφάλι μας με ένα ΟΧΙ. Ακαριαία, είχαμε διακτινιστεί στα δωματιά μας. Πήγαμε κατευθείαν στο κρεβάτι και πέσαμε σε βαθύ ύπνο.

(συνεχίζεται)


ΠΗΓΗ: http://goldenageofgaia.com/2013/01/suzanne-lie-teachings-from-the-arcturian-mothership-living-multiple-realities-part-2/
ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Suzanne Lie
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος