Κυριακή 26 Μαΐου 2013

ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΗ (Μέρος 29ο)

                                            Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΩΣ ΘΥΜΑΤΑΙ  (2ο Μέρος)


 Αγαπητοί αναγνώστες,

Τώρα παρουσιάζω το δεύτερο μέρος του μηνύματος που ξεκίνησα στη προηγούμενη ανάρτηση στο μπλόγκ μου. Για αυτό, σιγουρευτείτε πως την έχετε διαβάσει αυτή πρώτα.

Γιατί σε αυτό το μέρος του μηνύματος, ο Αρκτούριος μίλησε, όχι μόνο προς τα μέλη της Απομακρυσμένης Ομάδας αλλά επίσης και προς όλους τους ανθρώπους του πλανήτη Γη. Ήταν ενδιαφέρον να βλέπεις πως ο Αρκτούριος μπορούσε να επικοινωνήσει με δύο ομάδες ταυτόχρονα μέσω του ίδιου μηνύματος. Στη πραγματικότητα, νομίζω ότι ο Αρκτούριος δίδασκε την Απομακρυσμένη Ομάδα πώς να μιλάει στην ανθρωπότητα ενώ φορούσαν το γήινό τους φορέα.

Αρχίζω να καταλαβαίνω πως "φορώντας ένα γήινο φορέα" δημιουργεί τη ψευδαίσθηση του διαχωρισμού. Αυτή η αίσθηση του διαχωρισμού είναι πολύ εμφανής στη ζωή μου. Τα όνειρά μου είναι διαχωρισμένα από τη καθημερινή ζωή μου, στην οποία αισθάνομαι διαχωρισμένη από τους άλλους ανθρώπους. Μάλιστα, αισθάνομαι επίσης διαχωρισμένη από αυτό που επιθυμώ να δημιουργήσω.

Αισθάνομαι βαθιά μέσα μου ότι κάτι θέλει να εκφραστεί στη καθημερινή μου ζωή. Ωστόσο, η εξωτερική και η εσωτερική μου ζωή είναι διαχωρισμένες.


   Ακόμα εξακολουθώ να μην θυμάμαι απευθείας το να είμαι στο Σκάφος, αλλά υπάρχει ένα ακαθόριστο αίσθημα ενότητας που ήρθε στη επίγνωσή μου από τότε που αυτά τα όνειρα άρχισαν. Επίσης υπάρχει μία αυξάνουσα ενότητα μεταξύ του καθημερινού εαυτού μου και του εαυτού μου στο όνειρο, που είναι μια αρχή. Δεν είναι; Εννοώ, πρέπει να ξεκινήσουμε από κάπου, και για εμένα το να ξεκινήσω με την ενότητα είναι καλό.

Για τόσο πολύ της ζωής που μπορώ να θυμηθώ, αισθανόμουνα μόνη. Λέω "της ζωής που μπορώ να θυμηθώ" επειδή φαίνεται να ξεχνάω το παρελθόν μου. Το παρελθόν μου έχει περάσει πια, και οτιδήποτε προβλήματα και τραύματα περιείχε, χάθηκαν σε αυτή τη νέα περιπέτεια, μάλλον πρέπει να πω αυτή τη νέα περιπέτεια του να ταξιδεύεις στο άγνωστο για να βρεις ενότητα.

Αυτή η άλλη ζωή ή όνειρα ή φαντασίες, ότι και αν είναι, με αλλάζουν με ένα πολύ βαθύ τρόπο. Δεν νιώθω πια τόσο χαμένη. Όταν περνώ τη μέρα μου σκέφτομαι για τα όνειρά μου και την ενότητα που αισθάνομαι την ώρα που τα έχω. Αναρωτιέμαι εάν μπορώ να βρω ένα τρόπο να δημιουργήσω αυτό το είδος ενότητας εδώ, σε αυτό τον κόσμο. Ουάου, πραγματικά μόλις παραδέχτηκα ότι έχω δύο κόσμους και δύο ζωές. Μήπως έχω ακόμα περισσότερες;

Αλλά, αρκετά για εμένα, το παρακάτω κομμάτι του μηνύματος του Αρκτούριου φαίνεται πολύ σημαντικό.


 Μιλάει ο Αρκτούριος:

«Σας έχουμε πει πως τα Στοιχειώδη σας βοηθούν στο να δημιουργείτε τη πραγματικότητά σας επειδή χρειαζόσασταν αυτές τις βασικές έννοιες για να καταλάβετε τι πρόκειται να πούμε. Βλέπετε, και εσείς επίσης, είστε ένα Στοιχειώδες. Και εσείς επίσης είστε ένας κατασκευαστής μορφής, αλλά το ξεχάσατε. Ο τρισδιάστατος γήινος σας φορέας αποτελείται από τα στοιχειώδη της Γήινης φυσικής ύλης. Αυτή η φυσική ύλη γίνεται αντιληπτή ως το σώμα σας, που γίνεται αντιληπτό ως ΕΣΕΙΣ.

Με τον ίδιο τρόπο, το τεταρτοδιάστατο αστρικό σώμα / ονειρικό σώμα αποτελείται από τα Στοιχειώδη της αστρικής ύλης, την οποία επίσης αντιλαμβάνεστε ως ΕΣΕΙΣ. Έτσι, η ατομικότητα που αντιλαμβάνεστε ως ΕΣΕΙΣ είναι μαζί το φυσικό σας σώμα και το αστρικό σας σώμα. Αυτά τα δύο σώματα μένουν υλοποιημένα από τα τριτοδιάστατα στοιχειώδη και τα τεταρτοδιάστατα σας Στοιχειώδη.

Αντιλαμβάνεστε την τριτοδιάστατη μορφή σας σαν το συνειδητό εαυτό σας και την τεταρτοδιάστατη μορφή σας σαν τον ασυνείδητό σας εαυτό. Αφού οι περισσότερες από τις εκδηλώσεις σας έρχονται από το ασυνείδητό σας, παρά από το συνειδητό σας νου, τα τεταρτοδιάστατα Στοιχειώδη είναι οι πρωταρχικοί δημιουργοί της πραγματικότητάς σας.

Είναι αλήθεια ότι ο ανθρώπινος σας εαυτός μαθαίνει να ενώνει το συνειδητό με τον ασυνείδητό σας νου. Αυτή η ένωση θα σας βοηθήσει σημαντικά να είστε συνειδητοί με τη πραγματικότητα που επιλέγετε να δημιουργείτε.

Για αυτό, σας υπενθυμίζουμε ότι όποτε δίνετε ανιδιοτελή αγάπη, η οποία είναι η συνδετική δύναμη του Σύμπαντος, στον ασυνείδητό σας εαυτό, ενώνετε το συνειδητό σας εαυτό (που συχνά αντιλαμβάνεστε ως το παρόν σας) και τον ασυνείδητό σας εαυτό (που συχνά αντιλαμβάνεστε ως το παρελθόν σας) στο ΤΩΡΑ του ΕΝΟΣ.


  Όταν ο συνειδητός σας νους και τα τριτοδιάστατα στοιχειώδη του γήινου σας φορέα ενώνονται με τον ασυνείδητό σας νου και τα τεταρτοδιάστατα Στοιχειώδη, έχετε μία μεγαλύτερη ικανότητα στο να ενώνετε συνειδητά το 3D φυσικό σας σώμα με το 4D αστρικό σας σώμα. Τότε το αστρικό σας σώμα μπορεί να κάνει μία σύνδεση μεταξύ της τριτοδιάστατης φυσικής σας μορφής και του πεμπτοδιάστατου Φωτεινού Σώματος.

Το να θυμάστε την έμφυτη δημιουργική ικανότητα του Πολυδιάστατου σας ΕΑΥΤΟΥ, σας διευκολύνει σημαντικά στη διαδικασία της συνειδητής ένωσης των τριών αυτών εκφράσεων του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ σας. Η ενθύμηση της πολυδιάστατης σας δημιουργικότητας αρχικά ξεκίνησε όταν επιτρέψατε στο ανώτερο φως να εισέλθει στη φυσική σας μορφή. Αυτό το ανώτερο φως πρώτα εισήλθε στην αιθερική ύλη του αστρικού σας σώματος και μετά έφτασε στη φυσική ύλη του γήινου σας φορέα.

Όταν ο 3D Φυσικός Εαυτός σας και ο 4D Αστρικός Εαυτός σας συνδεθούν με το 5D Φωτεινό σας σώμα, δημιουργείτε μία γέφυρα στις Υψηλότερες Εκφράσεις του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ σας. Καθώς αναγνωρίζετε, συνδέεστε και εγκαθιδρύετε μία στενή σχέση με τις υψηλότερες εκφράσεις του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ σας, τότε μπορείτε να αντιλαμβάνεστε τη πραγματικότητά σας από εκείνη την ανώτερη προοπτική του ΕΑΥΤΟΥ σας.

Αυτή η προοπτική θα σας βοηθήσει με την εκπλήρωση της Αποστολής σας. Ωστόσο, πρώτα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις νέο-αποκτηθείσες ικανότητες σας δημιουργίας για να δημιουργήσετε μια ζωή βασισμένη στην ανιδιοτελή αγάπη, χαρά και ευτυχία. Είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε αυτό το τρόπο ζωής, γιατί μόνο όταν ζείτε στην αγάπη θα μπορείτε να αγαπήσετε αρκετά τον εαυτό σας για να συνειδητοποιήσει τις τεράστιες και έμφυτες δημιουργικές του ικανότητες.


  Αυτές οι δημιουργικές ικανότητες είναι επαρκείς για εσάς ώστε να δημιουργήσετε τη ζωή σας σε συμφωνία με τις Υψηλότερες Εκφράσεις του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ σας. Με άλλα λόγια, δεν θα χρειάζεται να είστε άλλος ένας από τα εκατομμύρια που είναι χαμένοι στο να αγωνίζονται για την επιβίωση σε ένα κόσμο γεμάτο με φόβο και θυμό. Ο θυμός και ο φόβος θα παραμείνουν, δυστυχώς, στη Γαία μέχρι οι περισσότεροι άνθρωποι ή να εξελιχθούν ή να αφήσουν το πλανήτη μέσω αυτού που πιστεύουν ως θάνατο.

Πιστεύουν στο θάνατο επειδή δεν είχαν ποτέ μία εμπειρία από πρώτο χέρι του αληθινού τους ΕΑΥΤΟΥ στις υψηλότερες συχνότητες της πραγματικότητας. Αυτή είναι η αιτία που είναι χαμένοι. Είναι χαμένοι από τον ανώτερό τους ΕΑΥΤΟ. Εάν μπορέσουν να βρουν τον ΕΑΥΤΟ τους που συντονίζεται στις ανώτερες συχνότητες της πραγματικότητας, δεν θα ήταν πια χαμένοι. Θα είχαν βρει τον ΕΑΥΤΟ τους.

Τότε, αφού θα βιώναν την συνεχή αίσθηση της ανιδιοτελούς αγάπης να πηγάζει από τον Πολυδιάστατο ΕΑΥΤΟ τους στο φυσικό τους εαυτό, θα ήξεραν ότι η αγάπη και η ευτυχία είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες της ζωής. Δεν θα θέλουν πια να κυριαρχούν στους άλλους ή να βλάπτουν το σώμα της Γαίας με οποιονδήποτε τρόπο.

Δεν θα αισθάνονται πια διαχωρισμένοι, μόνοι και χωρίς βοήθεια ποτέ ξανά. Θα συνειδητοποιήσουν επίσης, ότι το χρήμα ΔΕΝ είναι η πηγή της ευτυχίας, και θα ανακαλύψουν ταυτόχρονα ότι μπορούν να ζουν σε αφθονία μέσα στο ΤΩΡΑ του ΕΝΟΣ επειδή αυτοί είναι οι δημιουργοί της πραγματικότητάς τους.


  Οι παλαιές πεποιθήσεις ότι με το να υποφέρουν γίνονται καλύτεροι άνθρωποι θα σβήσουν από τη συνείδησή τους ενώ η κυρίαρχη επιθυμία τους θα είναι εστιασμένη στο να εκπληρώσουν το "λόγο ενσάρκωσης τους". Με το που συνδεθούν με τις ανώτερες εκφράσεις τους θα λάβουν μία συνεχή πηγή καθοδήγησης, ανακούφισης και ανιδιοτελούς αγάπης.

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί που χαθήκαν τόσο πολύ μετά από τα 2.000 χρόνια της σκοτεινής εποχής Kali-Yuga που μάλλον πρέπει να φύγουν από το πλανήτη, με αυτό που ξέρουν σα θάνατο για να ξεκουραστούν και να αναρρώσουν. Αφού έχουν ξαναενωθεί με τον Πολυδιάστατο ΕΑΥΤΟ τους, μπορούν να καθαρίσουν τα παλιά ψυχικά τους τραύματα και να δημιουργήσουν ένα νέο γήινο φορέα για να επιστρέψουν στη Γη.

Στο νέο τους γήινο φορέα, θα ετοιμαστούν να βοηθήσουν τη Γαία ή και τους κατοίκους της. Στην πραγματικότητα, ακόμα και πριν από μία εμπειρία θανάτου, όλο και περισσότεροι που είναι χαμένοι έρχονται στα τεταρτοδιάστατα Κέντρα Ανάρρωσης. Σε αυτά τα Κέντρα Ανάρρωσης μπορούν να θεραπευτούν από μυριάδες ζωές που έζησαν        με το φόβο, το θυμό και την ανάγκη να βιώσουν την εξουσία πάνω τους άλλους.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθουν είναι ότι χρειαζόντουσαν το αίσθημα της κυριαρχίας πάνω στους άλλους επειδή δεν είχαν βρει τη δύναμη μέσα τους. Πολλές οικογένειες πήγαιναν από γενιά σε γενιά στη κυριαρχία πάνω στα παιδιά τους, που γινόμενοι ενήλικες χρειαζόνταν τη κυριαρχία στα δικά τους παιδιά. Με αυτό το τρόπο, η οικογένεια ήταν χαμένη για γενεές.


  Ωστόσο, όσο ο κόσμος γίνεται ασφαλέστερος και γεμίζει με ανιδιοτελή αγάπη, αυτοί που προέρχονται από τέτοια πρώιμα περιβάλλοντα θα έχουν μία καλύτερη ευκαιρία να θεραπευτούν. Εάν θεραπευτούν από τη φοβική τους ανάγκη να έχουν κυριαρχία πάνω στους άλλους πριν να αποκτήσουν παιδιά, μπορούν να σπάσουν το κύκλο που συνεχιζόταν για γενεές. Με αυτό τον τρόπο θεραπεύουν όχι μόνο τους εαυτούς τους, αλλά και την οικογενειακή τους γραμμή επίσης.

Όσο αυτοί που ζούσαν στο φόβο και το θυμό βρίσκουν το δρόμο να ζουν στη χαρά και την αγάπη, η διαδικασία της πλανητικής ανάληψης θα επιταχύνεται πολύ. Με το που εμείς, η Γαλαξιακή σας Οικογένεια, αντιληφθούμε ότι αρκετοί από εσάς μπορείτε να δεχτείτε την αγάπη μας και να τη μοιράζεστε με τη Γαία και όλους τους κατοίκους της, θα έχουμε μία δημόσια προσγείωση.

Ωστόσο ο όρος "αρκετοί" δεν μπορεί να καθοριστεί επί του παρόντος στο Γήινό σας χρόνο. Η πλειοψηφία του κόσμου σας είναι ακόμα παγιδευμένη στο φόβο και το θυμό, που θα οδηγούσε εύκολα στη βία, εάν προσγειωνόμασταν. Για αυτό, εξαρτάται από εσάς, τα μέλη της Απομακρυσμένης μας Ομάδας στη Γη να συνδεθείτε με όσους περισσότερους ανθρώπους γίνεται με ενότητα και με ανιδιοτελή αγάπη.

Μία ομαδική ενέργεια που βασίζεται στην ενότητα και στην ανιδιοτελή αγάπη μπορεί εύκολα να μοιραστεί το μήνυμα ότι η Γαία είναι έτοιμη να επιστρέψει στην Ανώτερή της Έκφραση της Νέας Γης. Η Γαία θέλει τους ανθρώπους της μαζί της στο ΤΩΡΑ. Ωστόσο κουράζεται να περιμένει για αυτούς που έχουν χαθεί και επεκτείνει τη πρωταρχική της ουσία στις ανώτερες συχνότητες του Πλανητικού της ΕΑΥΤΟΥ.


  Όλα της τα Στοιχειώδη, ζώα και φυτά είναι έτοιμα. Το μοναδικό μέρος του τριτοδιάστατου φορέα της που δεν είναι έτοιμο είναι οι Χαμένοι της ανθρωπότητας. Δεν επιθυμεί να εγκαταλείψει τους Χαμένους Της. Για αυτό, αφήνει την τριτοδιάστατη συχνότητα του σώματός της ανοικτή για όσο χρειαστεί ενώ η βασική Της έκφραση περνάει στις ανώτερες συχνότητες.

Πολλοί από εσάς, τα μέλη της Απομακρυσμένης μας Ομάδας όπως και οι αφυπνισμένοι άνθρωποι της Γαίας, αρχίζουν να βλέπουν πως η ζωή σας βελτιώνεται κάθε μέρα. Θα έχετε πολλά συμπτώματα μεταμόρφωσης όσο ο γήινος σας φορέας ενσωματώνει σε υψηλότερες και υψηλότερες συχνότητες φωτός.

Ωστόσο, εάν μείνετε εντός αυτού του ανώτερου φωτός και επιτρέψετε να εισχωρήσει στο γήινό σας φορέα, θα αρχίσετε να βιώνετε συνεχή αυξανόμενη χαρά και να μειώνεται πολύ ο φόβος και ο θυμός. Επιπλέον, εάν ολοκληρώσετε το κύκλωμα του ανώτερου φωτός περνώντας το από τη μορφή σας, γειώνοντάς το στη Γαία και μοιράζοντάς το με το φυσικό σας κόσμο, θα συμμετέχετε ενεργά στη μεταμόρφωση της Γης. 

Με άλλα λόγια, εάν επιτρέψετε στο ανώτερο φως να ρέει μέσα και διαμέσου του γήινου φορέα σας το μοιράζεστε με άλλους στέλνοντας τους σιωπηλά την ανιδιοτελή αγάπη που είναι η ανώτερη οκτάβα αυτού του φωτός. Με την αίσθηση της ανιδιοτελούς αγάπης κινούμενη μέσα και διαμέσου της μορφής σας, τα συμπτώματα της μεταμόρφωσής σας θα μειωθούν. Και το πιο σημαντικό, θα αρχίσετε να αισθάνεστε ενότητα με όλη τη ζωή.


  Αντιλαμβανόμαστε ότι η διαδικασία του να ανεβάζετε τη συχνότητα σας ενώ κατοικείτε σε αυτή τη μορφή είναι ακραία πρόκληση. Ωστόσο, η ευκαιρία να έχετε ένα σώμα κατά τη διάρκεια αυτής της υπέροχης μεταβατικής εποχής είναι μία μεγάλη τιμή και κάτι για το οποίο περιμένατε μυριάδες ζωές.

Θα θέλαμε να ξέρετε ότι δεν είστε μόνοι σας. Εμείς, η Γαλαξιακή και Ουράνια οικογένειά σας που είμαστε η Ανώτερη Έκφραση του ΕΑΥΤΟΥ σας, είμαστε πρόθυμοι να είμαστε σε συνεχή επαφή μαζί σας. Έτσι, δεν είστε ποτέ μόνοι σας διότι είμαστε συνεχώς μαζί σας.

Από τη δική μας προοπτική παρατηρούμε ότι τα μέλη της Απομακρυσμένης μας Ομάδας βρίσκουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να βοηθήσουν μέσα από τη κοινότητά τους και τα παγκόσμια συστήματα να γίνει η μετάβαση ευκολότερη και πλήρης από ανιδιοτελή αγάπη.

Το σημαντικότερο, να θυμάστε ότι ΟΛΟΙ σας είστε μέλη της Απομακρυσμένης μας Ομάδας, αφού ΟΛΟΙ σας έχετε ανώτερες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ σας είτε στα Αστρόπλοια είτε στις ανώτερες διαστάσεις της πραγματικότητας. Επιπλέον, όλοι έχετε την ίδια Αποστολή:


1. Θυμηθείτε τον ΕΑΥΤΟ σας.

2. Δημιουργήσετε μία συνεχή και στενή σχέση με τον ΕΑΥΤΟ σας.

3. Μεταφράστε και μεταδώστε την αλήθεια που λαμβάνετε από την Ανώτερη Έκφραση του ΕΑΥΤΟΥ σας προς όλους που μπορούν να ακούσουν.

Εσείς, τα μέλη της Απομακρυσμένης μας Ομάδας, όπως και πολλοί που έχουν πάρει ένα γήινο φορέα κατά τη διάρκεια αυτής της χρονογραμμής της Γης, είστε ανάμεσα στους πιο εξελιγμένους και καλύτερα προετοιμασμένους πολίτες των υψηλών διαστάσεων κόσμων.

Με το που θυμηθείτε ποιος είστε, ο φόβος σας θα εξαφανιστεί σημαντικά. Το πιο σημαντικό όλων, θα αρχίσετε να θυμάστε την αίσθηση της ανιδιοτελούς αγάπης και αγνής χαράς. Εάν όλα όσα "κάνετε" είναι να ακτινοβολείτε ανιδιοτελή αγάπη και αγνή χαρά στην ατμόσφαιρά σας, θα βοηθήσετε σημαντικά τους άλλους να θυμηθούν την Ανώτερη Έκφραση του ΕΑΥΤΟΥ τους.

Όσο οι άλλοι θυμούνται τον Πολυδιάστατο ΕΑΥΤΟ τους, μπορούν επίσης να συνδέσουν την Ανώτερη Έκφραση του ΕΑΥΤΟΥ τους με το τρίτο / τεταρτοδιάστατο γήινό τους φορέα. Τότε είναι που θα γίνουν ολοκληρωτικά οι Δημιουργοί της πραγματικότητάς τους.»




 Αγαπητοί Αναγνώστες, έχω λάβει ηλεκτρονικά μηνύματα από πολλούς ανθρώπους που βρίσκονται επίσης στη διαδικασία ενθυμήσεως του ΕΑΥΤΟΥ τους. Σας καλωσορίζω όλους που θέλετε να μοιραστείτε τις εμπειρίες του αληθινού σας ΕΑΥΤΟΥ. Θα μοιραστώ μαζί σας παρακάτω μερικά από αυτά τα μηνύματα:


Από την D

«Έχω τόσες πολλές παράλληλες εμπειρίες με τις δικές σου που δεν ξέρω από πού να αρχίσω, εκτός από το ότι χρειάζεται να έχω το ίδιο κουράγιο για να τις μοιραστώ. Και εγώ επίσης έχω έναν ψηλό ξανθό άνδρα που μοιάζει με Έλληνα Θεό που μου παρουσιάστηκε σε διάφορες περιπτώσεις στο διαλογισμό μου ή πριν τον ύπνο μου. Μου έδειξε έναν εναλλακτικό κόσμο, που είναι πολύ όμορφος και λέει ότι είναι το μέρος όπου και εγώ ζω. Αφού εξερεύνησα αυτό τον κόσμο, είμαι πολύ λυπημένη και μόνη όταν ξυπνάω εδώ.

Μου έδειξε ένα Γαλαξιακό Ον που δείχνει πολύ διαφορετικό από άνθρωπο και είμαι άνετη και με αυτό επίσης. Πρόσφατα, ένας νεαρός πιλότος ήρθε με ένα αναγνωριστικό σκάφος και με πήρε σε ταξίδια μαζί του. Έτσι εάν εσύ έχεις παραισθήσεις, τότε και εγώ βρίσκομαι σε παρόμοια κατάσταση. Γι' αυτό, τα ιστολόγια σου με κρατάνε λογική και ξέρω ότι αυτό που βιώνουμε είναι πολύ πραγματικό.

Είχα βρεθεί στα Αστρόπλοια όπου άκουσα μια φωνή που ακουγόταν σαν καταρράκτης. Συστήθηκα σε ένα "εξωγήινο" φίλο που είναι μέλος της Γαλαξιακής Ομάδας. Μερικές φορές μου λέει: «Είσαι μαζί μου τώρα». Μερικές φορές μου λέει «ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ τώρα». Συχνά έρχεται τη νύχτα ακριβώς πριν κοιμηθώ και η προηγούμενη νύχτα ήταν η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που δεν είχα πόνους στη καρδιά και μεγάλη θερμότητα στο 3D σχήμα μου. Το θεώρησα σαν ένα καλό σημάδι ότι η ενέργειά μου ανυψώνεται σε αυτή τη πρόκληση.»


Από τον Τ

«Έχω ένα πολύ μεγάλο πρόγραμμα που ξεκινάει αύριο για το οποίο προετοιμάζομαι τρεις μήνες. Έχω τρελαθεί προσπαθώντας να ετοιμάσω το κομμάτι μου έτοιμο έως τη Δευτέρα. Την Παρασκευή μου στέλνουν διορθώσεις για τις προτεραιότητες τους, και μέχρι τη Παρασκευή το βράδυ είχα μεγάλο άγχος εάν θα τα καταφέρω να ετοιμάσω την εργασία μέχρι τη Δευτέρα.

Τότε, το Σάββατο το πρωί μπορώ να πω ότι επισκέφτηκα τη Νέα Γη. Ξεκίνησε στο Γυμνάσιο και στο Δημοτικό Σχολείο που έβγαλα. Η εμπειρία ήταν τόσο πραγματική όσο εγώ που δακτυλογραφώ το μήνυμα. Το κάθετι ήταν διαφορετικό, αλλά μπορώ να πώ ότι ήταν το ίδιο. Εκεί που υπήρχε το γήπεδο ποδοσφαίρου, υπήρχε ένα παλιό δάσος. Περπάτησα πίσω από το σχολείο και υπήρχε ένα μεγάλο ποτάμι με έναν καταρράκτη.

Δεν μπορώ να μεταφέρω με λόγια πόσο όμορφα ήταν. Η ομορφιά και η ενέργεια ήταν συντριπτική. Είπα ότι ήταν υπέροχα; Η εμπειρία συνεχίστηκε για πολύ ακόμα. Καβαλήσαμε μοτοσυκλέτες, φυτέψαμε οπωροφόρα δέντρα και κάναμε πολλά ακόμα πράγματα που δεν μπορώ εντελώς να θυμηθώ.

Το τελικό μέρος της εμπειρίας μου ήταν με το θεϊκό μου συμπλήρωμα. Ήμουν στο μέρος της σε ένα ψηλό κτίριο σε μία μεγάλη πόλη. Με τη διαφορά, ότι η ενέργεια σε αυτή τη πόλη ήταν τόσο καθαρή και το καθετί ήταν πολύ όμορφο για να είναι σε μία μεγάλη πόλη. Της έδωσα μία αγκαλιά όταν έφυγα και μία έκρηξη ενέργειας βγήκε από το ηλιακό μου πλέγμα. Τη ρώτησα εάν το αισθάνθηκε και μου είπε όχι. Τότε διανοητικά επικοινώνησα μαζί της «Θα το αισθανθείς σύντομα».

Όταν σηκώθηκα ήμουν ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος με μία εντελώς διαφορετική άποψη για τη ζωή. Πρέπει να πω ότι ήταν μία από τις καλύτερες εμπειρίες μου στη ζωή. Αισθάνομαι ότι μαθαίνω να εμπιστεύομαι τις Ανώτερες Εκφράσεις του εαυτού μου σε καταστάσεις που φαίνονται αδύνατον να τις επιτύχω. Μπορώ να πω ότι ποτέ δεν απογοητεύτηκα στο παρελθόν, αλλά είμαι τόσο ριζωμένος βαθιά στη ζωή μου που πρέπει να το καταλάβω με το μυαλό μου. Είναι μία πρόκληση να ζούμε στο μυαλό μας και ταυτόχρονα να ζούμε στις Ανώτερες σφαίρες όπου δεν υπάρχουν περιορισμοί.»


Από τον/την J

«Είχα αυτό το όνειρο στο οποίο ήμουν στο κενό. Δεν μπορούσα να δω τίποτε, αφού ήταν απόλυτο σκοτάδι, αλλά άκουσα μία υπέροχη φωνή που μοιραζόταν μαζί μου, και πιθανόν και με άλλους, πόσο δύσκολο ήταν αυτό το σκοτεινό πέρασμα. Αυτό που ήταν πολύ ιδιαίτερο ήταν ότι αυτή η φωνή αντηχούσε από την υψηλή καρδιά μου. Για αυτό, υπήρχε μία αίσθηση οικειότητας και μία αίσθηση κοινής χρήσης με ολική διαφάνεια. Όλα όσα μπορώ να πω για τώρα είναι ότι μου άφησε στη καρδιά ένα άγγιγμα αδελφικής αγάπης που είναι πέρα από τις λέξεις.

Μπορείτε να φανταστείτε τι υπέροχη επιβεβαίωση πήρα όταν διάβασα το μήνυμα στο ιστολόγιο σου που είχε τον ίδιο κραδασμικό τόνο. Αρχίζω όλο και περισσότερο να αισθάνομαι / βιώνω τη πραγματικότητα που συνδέεται με το άχρονο όνειρό μου.»

(συνεχίζεται)




ΠΗΓΗ:  http://www.suzanneliephd.blogspot.be/2013/04/v-behaviorurldefaultvmlo_21.html
ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Suzanne Lie
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος

Mytria from Pleiades