Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΗ (μέρος 32ο)


                           

                                         Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ


Η Mytria μιλάει:  

Δεν είμαι σίγουρη τι έκανα, αλλά γνωρίζω ότι επέκτεινα τον εαυτό μου υπερβολικά. Προσπαθούσα να διπλο-εντοπιστώ στη πραγματικότητα όπου σηκωνόνταν ο Βιολετί Ναός στην Πλειάδεια πατρίδα μας, ώστε να ελέγξω τον Almon.  


Ωστόσο, επίσης ήθελα να μείνω σε επαφή με την γήινη έκφρασή μου, αφού η συνείδησή μου της Mytria του 2013 έχει μοιραστεί με την ανθρώπινή μου επαφή. Ωστόσο, έχω γίνει κάτι σα χαμένη στην ανθρώπινη συνείδηση, και δεν συνδέθηκα εντελώς με τον εαυτό μου. Επίσης, ξέχασα να δημιουργήσω μία σύνδεση με τον Mytre, τον Αρκτούριο ή ακόμα με τον ΕΑΥΤΟ μου στο Σκάφος. Νομίζω ότι το ανθρώπινο εγώ μου ήθελε να το κάνω μόνη μου. Λοιπόν, βρέθηκα σε σύγχυση ενώ ήμουν με τον εαυτό μου επειδή δεν γνωρίζω που βρίσκομαι.    


Είμαι, βέβαια ακόμα ζωντανή, αλλά δεν φαίνεται να φοράω κανένα σώμα. Αυτή είναι μία πολύ μοναδική εμπειρία. Είχα βιώσει να είμαι ένα φως που περιστρέφεται με τον Mytre και τον Αρκτούριο. Είχα μόνο τη μορφή του περιστρεφόμενου φωτός τότε, αλλά ήμουν με το Θεϊκό μου Συμπλήρωμα και με τον Μέντορά μου.


Δυστυχώς, ήμουν τόσο βαθιά μέσα στον ανθρώπινο, τριτοδιάστατο   εγκέφαλο που έλαβα μια απόφαση βασισμένη στο εγώ. Πήγαινα να τους σώσω όλους. Τώρα χρειάζεται κάποιος να σώσει εμένα. Ευτυχώς, τώρα που είμαι ελεύθερη από ένα φυσικό περίβλημα, η πολυδιάστατη σκέψη μου επιστρέφει. Ξέρω ότι μέχρι τώρα ο Αρκτούριος και ο αγαπημένος μου Mytre είναι εντελώς ενήμεροι για τη δύσκολη κατάστασή μου και έρχονται να με σώσουν. Το ελπίζω!  


   Μάλλον έχω ακόμα κάποια τριτοδιάστατη αμφιβολία. Ωστόσο, πρέπει να πω ότι είναι πολύ μεγάλη ελευθερία να είσαι έξω από τους περιορισμούς ενός τριτοδιάστατου νου. Πως τα καταφέρνουν οι άνθρωποι; Έχω περισσότερο σεβασμό για αυτούς από ποτέ, τώρα. Πρέπει να παραδεχτώ ότι όσο ήμουν σε ένα ανθρώπινο περίβλημα έκρινα τους άλλους ανθρώπους.  


Τώρα είμαι σε θέση να καταλάβω πόσο δύσκολο ήταν για όλα τα ανώτερα όντα που εθελοντικά πήραν ένα γήινο σώμα κατά τη διάρκεια αυτής της συναρπαστικής, αλλά και πολύ επικίνδυνης εποχής. Φαίνεται να τα ανακάτεψα σε πολύ σύντομο χρόνο. Γνωρίζω ότι η ανθρώπινή μου έκφραση μόλις άρχιζε να ρυθμίζεται στη παρουσία της ανώτερης συνειδητότητάς μου, αλλά τώρα ξαφνικά εξαφανίστηκα.  


Ευτυχώς, είμαι αρκετά συνειδητή ακόμα για να γνωρίζω ότι δεν υπάρχουν λάθη ή ατυχήματα. Υπάρχουν μόνο ευκαιρίες. Έτσι, θα κάνω τώρα μία ανάλυση αυτής της "ευκαιρίας". Πρώτα από όλα δεν υπάρχει τίποτα εδώ. Εννοώ δεν υπάρχουν μορφές, όντα, ζώα, άνθρωποι ή πλανήτης. Βεβαίως, επίσης δεν υπάρχω εγώ. Είμαι σκέτη συνείδηση σε αυτό το ΤΩΡΑ.  


Ωστόσο, το να είμαι ζωντανή σε αυτή τη κατάσταση σκέτης, άϋλης συνείδησης είναι απόδειξη ότι δεν θα "πεθάνω" ποτέ. Επίσης, δεν φαίνεται να έχω καθόλου φόβο, ή ακόμα αγάπη. Μάλιστα, δεν έχω καθόλου συναισθήματα. Προφανώς, έχω σκέψεις, αλλά εμφανίζονται άδειες, κενές από όλα τα συναισθήματα. Περίμενε! Θυμάμαι τώρα το μυστικό της υλοποίησης. Οι σκέψεις μου δημιουργούν μία σκεπτομορφή, η οποία μπορεί να ζωντανέψει μόνο όταν τη γεμίσω με συναίσθημα.  


   Τώρα ξέρω ξεκάθαρα ότι το μόνο που χρειάζεται είναι να γεμίζω τις σκεπτομορφές μου με ανιδιοτελή αγάπη. Θυμάμαι ότι η συχνότητα του συναισθήματός μου θα υπαγορεύσει την απήχηση της δημιουργίας μου. Δυστυχώς, ξεκινώ να αισθάνομαι μία μικρή όψη θυμού, που ίσως αναβλύζει από την ανθρώπινη εμπειρία μου. Δεν μπορώ , δεν θέλω, να επιτρέψω σε αυτό το φόβο να παραμείνει.  


Θα σκεφτώ τον Mytre και τη μεγάλη μας αγάπη. Πράγματι, θα τον καλέσω, αφού ξέρω ότι με ψάχνει. Γνωρίζοντας ότι με ψάχνει δημιουργείται μία αίσθηση βαθιάς, ανιδιοτελούς αγάπης. Ωραία, τα συναισθήματά μου έχουν μετατρατεί σε μία ανώτερη συχνότητα. Τώρα πρέπει να μετατρέψω τις σκέψεις μου σε τι;


Το βρήκα! Θα σκεφτώ κάτι που θα κάνει πολύ πιο εύκολο τον Mytre και τον Αρκτούριο να με βρουν. Θα σκεφτώ τη καμπίνα μας στο Μητρικό Σκάφος. Είναι πολύ εύκολο να γεμίσω αυτή τη σκεπτομορφή με ανιδιοτελή αγάπη. Θα ξεκινήσω με το τραπέζι μποστά από τον αντιγραφέα και αυτές τις εντελώς άβολες καρέκλες που αστειευόμασταν με αυτές με τον Mytre.   


Μπορώ να αισθανθώ πώς πιέζει τους μηρούς μου και πόσο σκληρό είναι να κάθεσαι επάνω. Αυτή η σκέψη είναι γεμάτη με γέλιο και χαρά. Και οι δυο μας γνωρίζαμε ότι μπορούσαμε να αλλάξουμε τις καρέκλες, αλλά μεγαλώνοντας μας άρεσαν, αφού μας έκαναν να γελάμε. Όσο αισθάνομαι το συναίσθημα που ταιριάζει με το γέλιο, βλέπω επίσης το τραπέζι μπροστά μας. Ω, η καρδιά μου γεμίζει χαρά όταν σκέφτομαι τον Mytre να κάθεται μπροστά μου. Μάλιστα, τον βλέπω μπροστά μου αυτή τη στιγμή.  


 «Είσαι αλήθεια ο Mytre ή είσαι απλά η φαντασία μου;» Ρώτησα.  


«Υπάρχει καμία διαφορά;» απάντησε ο Mytre κοιτάζοντας με τα βαθιά γαλάζια μάτια του τα δικά μου.  


Έχω μαγευτεί από τα μάτια του και τα χαζεύω λες και το κάνω αυτό για πάντα. Βέβαια δεν υπάρχει χρόνος εδώ, έτσι ο όρος για πάντα δεν έχει νόημα. Μάλιστα, φαίνεται σαν να ήμουν πάντα εδώ, αλλά ταυτόχρονα φαίνεται σαν μόλις να έχω έρθει.  


Δυστυχώς, η ανάλυσή μου με απορρόφησε από την αίσθηση του Mytre που καθόταν απέναντι μου στο τραπέζι. Ξαφνικά, είμαι μόνη ξανά στο τίποτα εκεί που δεν υπάρχει χρόνος. Άρχισα να νιώθω ανθρώπινο φόβο και ξέρω ότι πρέπει στιγμιαία να τον μετατρέψω. Σκέφτηκα την Βιολετί Φωτιά στο πυρήνα του Πλειάδειου πλανήτη μου και βρήκα τον εαυτό μου στο Ναό αμέσως μόλις είχε σηκωθεί.  


   Εκεί κειτόνταν ο Almon δίπλα από τη φωτιά. Έτρεξα προς το μέρος του. Ακόμα και αν αυτό είναι ψευδαίσθηση, είναι η δική μου ψευδαίσθηση. Είναι επίσης ένας προορισμός προς τον οποίο ήθελα να διπλο-εντοπιστώ. Εάν υπήρχε χρόνος εδώ δεν είχα ιδέα για πόσο κειτόνταν ο Almon εδώ. Όταν τον άγγιξα στην αρχή, το χέρι μου εισήλθε σε αυτόν. Έφερα τη συνείδησή μου σε αυτή τη σκηνή, αλλά δεν έχω πυκνότητα. Ωστόσο, o Almon κινείται και βόγγηξε ελαφρά όταν το χέρι μου τον διαπέρασε.     


Σκέφτηκα όλες τις θεραπευτικές τεχνικές που έμαθα κατά τη διάρκεια των πολλών ετών στο Ναό και συγκεντρώθηκα στο να στέλνω θεραπευτική ενέργεια και αγάπη στο σώμα του Almon. Όσο το έκανα, άρχισε σιγά σιγά να κινεί το κεφάλι του. Η σκέψη ότι αυτή η κατάσταση είναι μία ψευδαίσθηση που δημιουργήθηκε από τις τύψεις μου μπήκε στο μυαλό μου, και όλη η σκηνή έσβησε.    


«ΟΧΙ!» Έκλαψα στην ανυπαρξία. Ευτυχώς, ανέκτησα τη ψυχραιμία μου και υπενθύμισα στον εαυτό μου να προσέχει τη σκέψη μου. Ψευδαίσθηση ή όχι, ο Almon πρέπει να θεραπευτεί, και γνωρίζω πώς να τον θεραπεύσω. Με αυτή τη σκέψη, συγκέντρωσα τη προσοχή μου στα βαθιά μου συναισθήματα για τον Almon. Φαντάστηκα τον Βιολετί Ναό γύρω μου και αισθάνθηκα την υψηλή συχνότητα της Βιολετί Φλόγας μπροστά μου. Όταν σκέφτηκα τον Almon να βρίσκεται ξαπλωμένος δίπλα από τη φωτιά, συνειδητοποίησα πόσο εύκολα μπορώ να γεμίσω αυτή τη σκέψη με ανιδιοτελή αγάπη.    


Βαθμιαία, το όραμα του Βιολετί Ναού επιστρέφει και ο Almon παρουσιάζεται δίπλα μου. Αισθάνομαι την ακτινοβολία της Βιολετί Φωτιάς, που μοιάζει με ζεστή αγάπη. Αισθανόμενη αυτή τη ζεστή αγάπη στη καρδιά μου, ανιχνεύω τον Almon με το δεξιό μου χέρι ενώ τραβάω την ενέργεια της Βιολετί Φλόγας με το αριστερό μου χέρι. Όσο ανιχνεύω τον Almon, μπορώ να αισθανθώ τη ροή της Βιολετί Φωτιάς στο αριστερό μου χέρι, και διαμέσου της καρδιάς μου να εξέρχεται από το δεξιό μου χέρι.  


   Αργά, ο Almon αρχίζει να αναπνέει πιο βαθιά ενώ κουνάει τα χέρια και τα πόδια του. Φαίνεται να αγνοεί το περιβάλλον του επειδή η συνείδησή του είναι αποκομμένη από τη φυσική του μορφή. Μπορώ να καταλάβω αυτό το δίλημμα, αφού η συνείδησή μου έχει μόνο ένα πολύ χαλαρό περίγραμμα μιας μορφής. Ωστόσο, όταν ακούω τον Almon να ψυθυρίζει «Mytria», ξέρω ότι με αισθάνεται ακόμα κι αν δεν με βλέπει.  


Έχω αποφασίσει να ξαπλώσω δίπλα του και να χρησιμοποιήσω όλη την ουσία μου για να θεραπεύσω το σώμα του. Δεδομένου ότι δεν υπάρχει χρόνος, δεν έχω καμία ιδέα για το πόσο ξαπλώσαμε μαζί ως ένα άτομο. Δεν είμαι σίγουρη για το τι μορφή είχα όταν έφτασα για πρώτη φορά εδώ, αλλά φαίνεται ότι έχω τώρα περισσότερη μορφή, αφού ξάπλωσα δίπλα στην Almon και μπορώ να αισθάνομαι να με αγγίζει. Επίσης, μπορώ να αισθανθώ τον εαυτό μου να παρασύρεται μακριά σε κάτι σαν ύπνος.  


«Ξύπνησε αγαπημένη μου. Πιστεύω ότι με θεράπευσες.» ακούω μια μακρινή φωνή να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά. Ακούγεται πολύ μακριά, και δεν μπορώ να ανοίξω τα μάτια μου για να τον δω. Αν δεν μπορώ να τον δω, τότε πώς μπορώ να τον ακούσω; Επίσης, γιατί δεν μπορώ να ξυπνήσω;



Ο Ανθρώπινη Επαφή μιλάει:  

Είχα το πιο ασυνήθιστο όνειρο χθες το βράδυ. Ήταν για την Ιέρεια στην έρημο. Ήταν ξαπλωμένη δίπλα σε έναν άνθρωπο που πληγώθηκε, και ξύπνησα όταν ο άνθρωπος θεραπεύτηκε και προσπάθησε να ξυπνήσει την Ιέρεια. Προσπάθησα να ξανακοιμηθώ, ώστε έτσι να μπορούσα να μάθω περισσότερα για το όνειρο, αλλά το μυαλό μου ήταν πολύ απασχολημένο προσπαθώντας να καταλάβει τα πάντα. Τέλος, σηκώθηκα. Κακή ιδέα.  


   Μόλις άρχισα την ημέρα μου κυριεύτηκα από τη χειρότερη κατάθλιψη που έχω βιώσει ποτέ. Ένιωσα σαν να είχα μόλις χάσει το καλύτερο μου φίλο. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποτέ να αισθάνθηκα τέτοια θλίψη. Η μέρα μου ήταν φρικτή. Συνέχισα να κλαίω χωρίς λόγο και τελικά αναγκάστηκα να εγκαταλείψω την εργασία μου. Δυστυχώς, δεν καλυτέρευσε η κατάσταση. Ωστόσο, είμαι σπίτι τώρα, έτσι μπορώ να προσπαθήσω να καταλάβω τι συμβαίνει με μένα. Τίποτα δεν έχει συμβεί που μπορώ να σκεφτώ ότι με έκανε να νιώσω τόσο άθλια.  


Ωστόσο, νιώθω σαν να έχω χάσει κάτι ή κάποιον. Δεν καταλαβαίνω. Η ζωή μου έχει πάει τόσο πολύ καλύτερα. Άρχισα το άνοιγμα προς τους άλλους και έχω κάνει αρκετούς φίλους. Αλλά, τώρα δεν θέλω να δω κανέναν. Θέλω απλά να ξαπλώσω στο κρεβάτι μου ή να παρακολουθήσω κάτι ηλίθιο στην τηλεόραση. Ελπίζω να μπορέσω να ξεπεράσω αυτό το τρομερό συναίσθημα. Αναρρωτιέμαι αν έχει κάτι να κάνει με αυτό το όνειρο;  


Ο Mytre μιλάει:  

Δεν μπορώ να βρω την Mytria οπουδήποτε. Έλεγξα την Ανθρώπινη Επαφή, και αυτή έχει πέσει σε βαθιά κατάθλιψη. Νομίζω ότι είναι επειδή μπορεί να αισθάνεται ότι κάτι (η Mytria) την έχει αφήσει, αλλά αμφιβάλλω ότι ο άνθρωπος γνωρίζει ότι η Mytria ήταν πάντα μαζί της από την αρχή. Έχω ελέγξει επίσης τον Πλειάδειο πλανήτη μας, αλλά δεν έχω ιδέα σε ποια χρονογραμμή μπορεί να έχει πάει. Νομίζω ότι ήθελε να βοηθήσει τον Almon, αλλά υπάρχουν πολλές χρονογραμμές που δημιουργήθηκαν για τη συγκεκριμένη πραγματικότητα.  


                                                                        ****  

(Μέχρι τώρα ήταν περίπου 1:30 π.μ. και ήταν ώρα για μένα (Sue) να πάω για ύπνο. Ξύπνησα στις 7.30 π.μ., επειδή είχα ένα καταπληκτικό, πολύ ρεαλιστικό όνειρο, το οποίο τώρα θα μοιραστώ)

   Ο σύζυγός μου και εγώ ήμασταν κάπου που ήταν άγνωστο σε μένα. Ίσως ήμασταν σε διακοπές. Μέναμε με ανθρώπους που δεν γνωρίζω, αλλά φάνηκε να τους γνωρίζουμε στο όνειρο. Διαφορετικές καταστάσεις ακολούθησαν που δεν μπορώ να θυμηθώ και ήταν μάλλον ασήμαντες. Το σημαντικό μέρος ήταν ότι προς το τέλος του ονείρου υπήρχαν πολλοί βιαστικοί άνθρωποι, τρέχοντας είχαν σπεύσει ενθουσιασμένοι, χαρούμενοι και με  άφοβο τρόπο έλεγε ο καθένας στον άλλο να πάει έξω και να δει "αυτό."


   Εμείς, ο σύζυγός μου και εγώ, αποφασίσαμε να πάμε έξω για να δουμε που οφειλόταν όλος ο ενθουσιασμός. Κοιτάξαμε ψηλά στον ουρανό και ένα τεράστιο Αστρόπλοιο ήταν ακριβώς από πάνω μας. Μπορούσαμε να δούμε καθαρά το κάτω μέρος του πλοίου. Το πλοίο είιχε τριγωνικό σχήμα. Ήταν πολύ κοντά στο έδαφος, αιωρούμενο πάνω από ένα χωράφι που ήταν κυκλωμένο από δέντρα. Το Σκάφος φαινόταν τεράστιο για μας στο έδαφος, αλλά ήταν μάλλον ένα ανιχνευτικό σκάφος, δεδομένου ότι δεν ήταν μεγαλύτερο από το μέρος στο οποίο ήμασταν όλοι όρθιοι.


Το όνειρο στη συνέχεια άλλαξε σε χρόνο, ίσως ώρες ή την επόμενη μέρα. Το Σκάφος ήταν ακόμα εκεί, αλλά δεν είχε προσγειωθεί ή επικοινωνήσει μαζί μας. Το καλύτερο ήταν ότι δεν υπήρχε καθόλου στρατός ή άτομα με όπλα έτοιμα να "επιτεθούν στον εισβολέα." Ως εκ τούτου, τουλάχιστον στον κόσμο των ονείρων μου, η προπαγάνδα για τους "φρικτούς εξωγήινους" δεν είχε επικρατήσει στη συνείδησή μας.


Κανείς δεν ήταν στην πραγματικότητα φοβισμένος ή κάλεσε την αστυνομία ή άλλες αρχές. Ήμασταν σε μια μικρή, απομονωμένη κοινότητα όπου παράγονταν τα αναγκαία πράγματα για τους εαυτούς μας. Έτσι, όλοι σιγά-σιγά προσαρμόζονταν στο προφανές γεγονός ότι υπήρχε ένα Αστρόπλοιο ακριβώς έξω από την πόρτα μας. Ξύπνησα με μια εικόνα ότι οι κάτοικοι του Σκάφους επέπλεαν σε κάποιο είδος υγρού επειδή έπρεπε να προσαρμοστούν στη μολυσμένη μας πραγματικότητα προτού να μπορέσουν να αφήσουν το πλοίο.


Όταν ξύπνησα, πήγα κατευθείαν στον υπολογιστή μου και έγραψα το όνειρο πριν το ξεχάσω. Ακόμα κι έτσι ξέρω ότι υπάρχουν πράγματα που ξέχασα. Υποθέτω ότι είναι προφανές ότι έχω εμμονή με τις προσγειώσεις Αστρόπλοιων. Όπως πολλοί γνωρίζετε, απήχθη ως παιδί, το οποίο πιθανόν να συνεχίστηκε για πολλά χρόνια. Το καλό μέρος αυτής της εμπειρίας ήταν ότι δεν μπορούσα να ξεχάσω τον ΕΑΥΤΟ μου.


   Δεν θα μπορούσα να χαθώ στο 3D μαζικό νου των πολύ σκοτεινών ετών από το 1946 μέχρι πολύ πρόσφατα. Τα μυστικά ήταν ο κανόνας και οι Αμερικανοί είναι υποτονικοί με το φθόριο στο νερό τους και τη θαυμαστή νέα εφεύρεση πλύσης εγκεφάλου της τηλεόρασης. Στη συνέχεια, υπήρχαν οι πολλές ταινίες τρόμου με τους τρομερούς εξωγήινους, όλοι τους πολύ άσχημοι, κακοί και θέλοντας να μας σκοτώσουν / φάνε. Ευτυχώς, υπήρχαν κάποιες ακτίνες του φωτός που είπαν την αληθινή ιστορία για τους Γαλαξιακούς Φίλους μας.  


Ωστόσο, οι τρομακτικές εικόνες από τις ταινίες τρόμου ήταν πολύ πιο αποτελεσματικές από την αλήθεια των όντων του είδους που ήρθαν με φιλία από έναν διαφορετικό κόσμο. Δεν αναρρωτιέμαι που οι Γαλαξιακοί στο όνειρό μου έπρεπε να περάσουν από μια διαδικασία προτού να μπορέσουν να εισέλθουν στον μολυσμένο κόσμο μας.


Επίσης, μπορεί να περιμένανε για να δώσουν σε όλους μας μια ευκαιρία να κινηθούμε μέσα από το υπόλοιπο του φόβου μας. Ίσως όσοι από εμάς είναι έτοιμοι να αυξήσουν τη συχνότητα μας πάνω από την ψευδαίσθηση του τριτοδιάστατου κόσμου. Ίσως μπορούμε να δούμε την αλήθεια να αιωρείται ακριβώς πάνω από το κεφάλι μας, περιμένοντας να εκπληρωθεί.  


Δεν θέλω να κάνω αυτή την ανάρτηση πολύ μεγάλη, αλλά αισθάνομαι ότι οι Αρκτούριοι θέλουν να πουν κάτι, έτσι θα αφήσω το γράψιμό μου σε αυτούς.  




«Πολύαγαπημένοι μας φίλοι και οικογένεια στη Γη,  

Ναι, αγαπημένοι, είστε στη διαδικασία ανάληψης. Ωστόσο, ολόκληρος ο πλανήτης αναλήπτεται μαζί σας. Ως εκ τούτου, δεν θα αντιλαμβάνεστε αλλαγή στη ζωή σας, καθώς η Γαία αλλάζει μαζί σας. Τα φυτά, τα ζώα της Γαίας, τα στοιχεία και τα Στοιχειώδη είναι έτοιμα για την ανάληψη τώρα. Πρόκειται για την ανθρωπότητα που δημιουργεί τη μακρά αναμονή. Είναι εύκολο να δείξουμε με το δάκτυλο τους κακούς, αλλά πάρα πολλοί άνθρωποι κάνουν τα στραβά μάτια για το τι συμβαίνει στον κόσμο τους.


«Πάρα πολλοί άνθρωποι χάθηκαν στην πλύση εγκεφάλου και στο φόβο. Ωστόσο, πολλοί από τις χαμένους αρχίζουν να ξυπνούν και να μετατοπίζονται από το φόβο στην αγάπη. Ωστόσο, όσοι είναι ήδη αφυπνισμένοι πρέπει να αρχίσουν να βγαίνουν από την απόκρυψη και να είναι ο ΕΑΥΤΟΣ τους. Η δύναμη της Συνείδησης Ενότητας από αυτούς που συνδέονται με την ελπίδα και την ανιδιοτελή αγάπη θα δημιουργήσει μια ομαδική αντίληψη της Νέας Γης.  


«Υπάρχουν πολλοί που δεν θα ξυπνήσουν στη τωρινή ζωή τους. Ωστόσο, η Γαία είναι ένα πολυδιάστατο ον. Ως εκ τούτου, εκείνοι που μπορούν να συγκεντρωθούν με ενότητα για την επέκταση της συνειδητότητας της ομάδας τους σε μια υψηλότερη έκφραση της πλανητικής συνείδησης της Γαίας, μπορούν να ξεκινήσουν τη δημιουργία της Νέας Γης. Φυσικά, δημιουργία δεν είναι η σωστή λέξη, αφού η πεμπτοδιάστατη Γη είναι πέρα από το χρόνο. Έτσι είναι άπειρη. Ωστόσο, η συλλογική συνείδηση σας είναι σε θέση να δημιουργήσει την αίσθηση της Νέας Γης.


   «Θα δημιουργήσετε αυτήν την εμπειρία με την επέκταση της συνείδησής αρκετά ώστε να ενεργοποιήσει τις ανώτερες αντιλήψεις σας. Αυτή η επέκταση της συνείδησης ενεργοποιείται σε όλη την ανθρωπότητα από το ανώτερο φως από το Κέντρο του Γαλαξία. Ωστόσο, όπου είναι η προσοχή σας, εκεί θα είστε εσείς επίσης. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να συνεχίσετε να αποσπάτε τη προσοχή σας από τα υπολείματα σκοταδιού στη Γη και τοποθετήστε τη στο Φωτεινό Μονοπάτι για τη Νέα Γη.  


«Υπάρχουν πολλοί που είναι το πλήρωμα εκκαθάρισης. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν προσφερθεί εθελοντικά να περιορίσουν αυτούς που επιλέγουν τη βία και την προπαγάνδα, έτσι ώστε να μην μπορούν να παρέμβουν με αυτούς που έχουν προσφερθεί εθελοντικά να είναι οι συνειδητοί δημιουργοί της Νέας Γης. Εσείς, οι συνειδητοί δημιουργοί, πρέπει να ελευθερώσετε το μυαλό σας από τα μηνύματα φόβου και τις μυριάδες πράξεις βίας. Μπορείτε να αφήσετε αυτή τη δουλειά στο πλήρωμα εκκαθάρισης, καθώς και στους Γαλαξιακούς.


«Κάθε ένας από εσάς έχει ήδη επιλέξει τη συμβολή του πριν γεννηθεί. Ως εκ τούτου, εμπιστευτείτε το ένστικτό σας. Εάν είστε στο πλήρωμα εκκαθάρισης, θα είστε πολύ απασχολημένος, αλλά αν είστε σε θέση να αποδεχθείτε αυτό το μήνυμα ή άλλα όπως αυτό,  θα είστε σε θέση να βρίσκεστε σε επαφή με την Γαλαξιακή Οικογένεια σας και την Υψηλότερη σας Έκφραση καθώς θα εκπληρώνετε την αποστολή σας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευλογία μας για όσους από εσάς έχουν επιλέξει ένα δύσκολο έργο, και χαιρετίζουμε τη γενναιότητά σας.


«Εν τω μεταξύ, όσοι έχουν επιλέξει να είναι οι Δημιουργοί πρέπει να αφήσουν τις συγκρούσεις στη γη για το πλήρωμα εκκαθάρισης, έτσι ώστε να μπορούν να συν-δημιουργήσουν την αντίληψη της Νέας Γης. Θυμηθείτε, οι πεποιθήσεις σας καθορίζουν την κατάσταση της συνείδησης σας, και η κατάσταση της συνείδησης σας καθορίζει τις αντιλήψεις σας και η πραγματικότητα που αντιλαμβάνεστε είναι η πραγματικότητα που ζείτε. Ως εκ τούτου, πρωταρχικό καθήκον σας ως Δημιουργοί της Νέας Γης είναι να διατηρήτε την υψηλότερη κατάσταση της συνείδησης που μπορείτε για όσο χρόνο και όσο πιο συχνά μπορείτε.


   «Όπως ήδη γνωρίζετε, η διατήρηση σε υψηλό επίπεδο της συνείδησης εν τω μέσω μιας πραγματικότητας με βάση το φόβο, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, εσείς είστε οι Πρωτοπόροι. Μέσω της εκτεταμένης αντίληψης σας θα αντιληφθείτε αυτό που οι άλλοι δεν μπορούν, διότι είναι ταυτισμένοι, ή η συνείδησή τους είναι γεμάτη από φόβο. Η Νέα Γη υπάρχει πέρα από τα όρια του χρόνου. Έτσι, είναι πέρα από το χώρο, επίσης. Ως εκ τούτου, η Νέα Γη είναι ΕΔΩ και ΤΩΡΑ μέσα στην υψηλότερη κατάσταση συνείδησης σας.  


«Καθώς εργάζεστε με άλλους, θα ενισχύετε τη προσωπική σας κατάσταση της συνείδησης σε μια κατάσταση της συνείδησης της Ομάδας. Στη συνέχεια, καθώς η ομάδα σας συγχωνεύεται με τη Γαία, θα ενισχύσετε τη συνείδησή σας με την κατάσταση της Πλανητικής Συνείδησης. Είναι μέσα σε αυτή την υψηλότερης έκφρασης Πλανητική Συνείδηση που η Νέα Γη θα ριζώσει στο φυσικό σώμα της Γαίας.


«Στη συνέχεια, όλοι όσοι είναι σε θέση να συγχωνευθούν με τη Γαία θα συγχωνευθούν με την Νέα Γη, καθώς και όλοι όσοι συγχωνεύονται με τη διευρυμένη Πλανητική Συνείδηση θα συγχωνευθούν με την Νέα Γη. Η πλανητική συνείδηση σας έχει συνδεθεί με τον κόσμο του φόβου και της σύγκρουσης. Δεν χρειάζεται να συνδέετε την αντίληψή σας για την πραγματικότητα με αυτήν την έκδοση της Γης. Αντ 'αυτού, παρακαλούμε να απεμπλακείτε από τη συγκεκριμένη έκδοση της Γης και να επιλέξετε να επικεντρώσετε τη διευρυμένη συνείδηση σας στην ανυψωμένη, πέμπτης διάστασης εκδοχή της Νέας Γης.  


«Μπορεί να σκεφτείτε, «Πώς μπορεί να είναι τόσο απλό;» Ωστόσο, για να απεμπλακείτε από μια αντίληψη που γνωρίζετε ως πραγματική και να επιλέξετε να συνδεθείτε σε μια αντίληψη που έχετε εκπαιδευτεί να πιστεύετε ότι είναι μόνο η φαντασία σας, απέχει πάρα πολύ από το να είναι απλό. Επιπλέον, το να αποσπαστείτε από αυτό που γνωρίσατε για να ρίξετε ξανά τη προσοχή σας σε αυτό που δημιουργείτε, θέλει μεγάλο θάρρος, αποφασιστικότητα και εσωτερική δύναμη.


«Σας αφήνουμε με αυτή τη σκέψη και με τα όνειρά σας.   

Οι Αρκτούριοι»


(συνεχίζεται)



ΠΗΓΗ: http://www.suzanneliephd.blogspot.be/2013/05/galacticearth-alliance-landing-party_8.html
ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ:  Suzanne Lie
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος