Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΚΧΜΕΤ 4/5/2013

                                          

                                             ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ

Αγαπημένοι φίλοι,
όσο χρονικό διάστημα μπορώ να θυμηθώ τα Λεόντεια Όντα ήταν πολύ αγαπητά στην καρδιά μου. Και η σχέση μου με την Σεκχμέτ είναι αρχαία.
 

Αν δεν ξέρετε ποιά είναι: Είναι μια πολύ όμορφη Λέαινα θεά από τον Σείριο Α. Η Αγάπη της είναι εξαιρετική, απίστευτα ζεστή και γεμάτη. Έχω πάντα δάκρυα στα μάτια μου όταν αισθάνομαι την παρουσία της. Η Σοφία της είναι Κοσμική και απολύτως άλλων διαστάσεων. Η Συνείδηση της όλα τα αγκαλιάζει.
Σήμερα με ρώτησε αν θα ήθελα να μεταφέρω το μήνυμά της για την Ανθρωπότητα. Και φυσικά, συμφώνησα! Και αυτό είναι το μήνυμά της Σεκχμέτ:



ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ, ΕΙΜΑΙ Η ΣΕΚΧΜΕΤ.

Είμαι η Προστάτιδα Δύναμη της Θεότητας Για Εκείνους που την ζητούν Καλώντας Με.

 


   Ανήκω στα Πανίσχυρα Λεόντεια Όντα και σε αυτή την ιδιαίτερη στιγμή είμαι σε υπηρεσία στην Ανθρωπότητα για να βοηθήσω για την προσαρμογή σας στις νέες εισερχόμενες συχνότητες στον πλανήτη σας οι οποίες είναι επί του παρόντος προς παραλαβή. Είναι Φως από την πέμπτη διάσταση, το οποίο είναι τώρα διαθέσιμο για όλους εκείνους που μπορούν να εντοπίσουν αυτές τις συχνότητες με τη συνειδητή και συναισθηματική επίγνωση τους.
 


  Είμαι εδώ για να σας προσφέρω την Στοργική Βοήθεια μου, με την απεραντοσύνη της Συνείδησης μου ώστε να αφήσετε να φύγουν όλες οι πυκνότητες από τις σκέψεις τα συναισθήματά και τα φυσικά σας σώματα.
 


  Συγχωνεύεστε με την Στοργική Συνείδηση μου, καθώς μου επιτρέπετε να συγχωνευθώ με την καρδιά σας, έλκοντάς σας στο Φως της πέμπτης διάστασης και έξω από τις χαμηλότερες δονήσεις όπου οι ελεγκτές του κόσμου σας τώρα πυρετωδώς προσπαθούν να εντατικοποιήσουν για να σας κρατήσουν εκεί και να αποτρέψουν την Ανάληψη.
 


  Αλλά αν το επιλέξετε, με τη Βοήθειά μου αυτές οι χαμηλότερες ενέργειες δεν θα μπορούν πλέον να διατηρήσουν την κυριαρχία τους σε σας, καθώς εγώ έχω προσφερθεί για να σας τραβήξω πέρα από αυτές.
 


  Παρακαλώ δεχθείτε τη Βοήθειά μου, αν αισθάνεστε ότι τη χρειάζεστε. Πολλοί από εσάς τους Εργάτες του Φωτός σε αυτό το σημείο, έχουν στοχοποιηθεί από τις αρνητικές δυνάμεις που δεν θέλουν να εγκαταλείψουν την εξουσία τους πάνω στον πλανήτη σας.
 


  Όποιος ζητήσει την Προστασία μου σε αυτή την έντονη μάχη που συμβαίνει τώρα στη Γη θα του δοθεί αμέσως υποστήριξη.
  

  
  Οι υπόλοιπες δυνάμεις του παλιού κόσμου όλο και πιο πολύ φτάνουν έξω από τα ανεπίλυτα θέματά σας. Θα μπορούσαν να είναι θέματα τα οποία δεν έχετε ακόμη παραδώσει στο Φως.  
Αυτό θα μπορούσε να είναι αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας, παλιά τραύματα ή κρίσεις οι οποίες εξακολουθούν να κάθονται ασυνείδητα στην κυτταρική μνήμη σας, ή θα μπορούσαν να είναι θέματα από παλαιότερες ζωές σας και κάθε αδυναμία που δεν έχετε ακόμη ξεπεράσει.

 

  Οι ελεγκτές προσπαθούν να ανακτήσουν την επιρροή επάνω σας, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία τους με το να μεγεθύνουν αυτές τις ενέργειες. Ελπίζουν ότι αυτό θα σώσει την εξαφάνιση της αυτοκρατορίας τους.
 


  Αλλά μην φοβάστε! Να ξέρετε ότι στην πραγματικότητα σας υπηρετούν, επειδή μπορείτε να απελευθερώσετε ότι έρχεται συνειδητά σε σας!
 


  Με την Στοργική Βοήθειά μου, μπορείτε να διώξετε αυτές τις πυκνές ενέργειες, όχι μόνο σε μια στιγμή, αλλά επίσης να τις αποσύρετε πλήρως από το πεδίο επιρροής τους: θα γίνετε αόρατοι για αυτούς καθώς φεύγετε πλήρως από την δονητική διάσταση της πραγματικότητας τους.
 

  Γι'αυτό σας προσφέρω Βοήθεια για να αυξηθεί η δόνηση σας για πάντα και να απελευθερώσετε ό,τι ανήκει στη συχνότητα του παλιού κόσμου σας.
 


  Όταν το επιτρέπετε αυτό προσφέρετε μεγάλη υπηρεσία, όχι μόνο για τον εαυτό σας και την ίδια την Ανθρωπότητα, αλλά και για τον Ιερό Αγαπημένο σας Πλανήτη Γη, και τελικά, ολόκληρο το Σύμπαν!
 


  Είμαστε εδώ σε αυτό όλοι μαζί! Οι δυνάμεις του παρελθόντος δεν είναι πλέον γραφτό να κρατήσουν περιοχές στο βασίλειό σας.

 

  Αυτό που είναι αναγκαίο τώρα είναι η πλήρης συμφωνία σας για να συγχωνευθήτε πλήρως και χωρίς περιορισμούς με το νέο υψηλότερο διαστάσεων Φως που μπαίνει στην πραγματικότητά σας.
 


  Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό από μόνοι σας, σας χαιρετώ για την επιτυχία σας! Αλλά εάν χρειάζεστε βοήθεια, ζητήστε το! Είμαστε Ένα στην Καρδιά και αυτό που Εγώ Είμαι, είναι απλώς μια πτυχή του Θεϊκού Εαυτού σας.
 

  Ως εκ τούτου, καλώντας Εμένα ως σύμμαχό σας καλείτε ένα Ισχυρό Κομμάτι του Εαυτού σας που έχετε ξεχάσει. Για να το θυμάστε, είναι η Δύναμη που χρειάζεται τώρα για τη νίκη σας σε αυτή τη μάχη.

 

Είμαι Εδώ!

Η Στοργική σας Λεόντεια Θεά Σεκχμέτ!







ΠΗΓΗ:  http://radiantlyhappy.blogspot.gr/2013/05/message-from-sekhmet-i-offer-you-my.html
ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ: Ute Posegga-Rudel 
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Δανάη Πλειάδεια