Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

ΓΗΙΝΗ / ΠΛΕΙΑΔΕΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ (μέρος 34ο)


                                           Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ (Μέρος 1ο)

ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΥΓΑΜΕ: 

Ο Almon, μια παράλληλη πραγματικότητα του Mytre, είχε βοηθήσει στην ανύψωση του Bιολετί Ναού στην Πλειάδεια πατρίδα μας, όταν έπεσε από την οροφή του στο πάτωμα του Ναού. Η Mytria προσπάθησε να διπλο-εντοπιστεί στον Βιολετί Ναό, διατηρώντας παράλληλα τον διπλο-εντοπισμό της μέσα στην ανθρώπινη επαφή της. Δυστυχώς, ο "χρόνος" της Mytria στην τρισδιάστατη μορφή μείωσε την ικανότητά της για αποτελεσματικό διπλο-εντοπισμό. 

Μιλάει ο Mytre: 

   Δεν μπορώ να βρω την Mytria πουθενά, και η αναζήτηση μου με έχει κάνει πάρα πολύ συναισθηματικό. Χρειάζεται να ηρεμήσω τον εαυτό μου ώστε να μπορώ να επεκτείνω τη συνείδησή μου. Ο Αρκτούριος συμφώνησε ότι θα πρέπει να βοηθήσω την Mytria διπλο-εντοπιζόμενος στην υψηλότερη συχνότητα της έκφρασης μου, καθώς και σε μια πραγματική φυσική μορφή. Στην υψηλότερη μας έκφραση η Mytria και εγώ είμαστε ΕΝΑ ον. Ως εκ τούτου, αν μπορώ να με βρω στις μυριάδες εκφράσεις του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μου, μπορώ επίσης να βρω την Mytria.   


   Πριν εκπαιδευτώ από τον Αρκτούριο, η έννοια της ύπαρξης σε εκφράσεις του Πολυδιάστατου ΕΑΥΤΟΥ μας σε πολλές διαφορετικές καταστάσεις, χρόνους, συχνότητες και διαστάσεις ήταν δύσκολο να κατανοηθεί. Ωστόσο, τώρα συνειδητοποιώ ότι είμαστε όλοι όντα του πολυδιάστατου φωτός που έχουν αποδώσει το ρεύμα της ζωή μας σε εκατοντάδες πεδία με τη δύναμη των συναισθημάτων μας στις χαμηλότερες διαστάσεις ή και με την ανιδιοτελή αγάπη στις ανώτερες διαστάσεις.   


   Έχω επισκοπήσει τη κατάσταση της Mytria παρατηρώντας όλα τα γνωστά όντα και καταστάσεις στις οποίες η Mytria θα μπορούσε να έχει διπλο-εντοπιστεί. Αφού η ουσία της δεν είναι πλέον μέσα στην Ανθρώπινη Επαφή, η καλύτερη υπόθεσή μου είναι ότι έχει πάει για να βοηθήσει τον Almon. Πιθανόν, προσπάθησε να διατηρήσει διπλο-εντοπισμούς τόσο με τον Almon όσο και την ανθρώπινη επαφή της, αλλά ο "χρόνος" της μέσα σε ένα 3D φορέα έβλαψε την πολυδιάστατη μνήμη της. Είχαμε προειδοποιηθεί για αυτή τη πιθανότητα.

    Τώρα, πρέπει να βρω το χρόνο / χώρο της κύριας κατάστασης της συνειδήσεως της, έτσι ώστε να μπορώ να την βοηθήσω. Έχω αποφασίσει ότι είναι πιθανό να είναι χωρίς μορφή, αφού η συνείδησή της δεν είναι πλέον διπλο-εντοπισμένη στην ανθρώπινη επαφή, και το σώμα της πάνω στο Σκάφος εξακολουθεί να βρίσκεται σε διαλογισμό στη κύματος δέλτα συνείδηση του διπλο-εντοπισμού. Από τη στιγμή που δεν μπορώ να την βρω σε καμία διαστασιακή μορφή που έχουμε επισκεφτεί, είναι πιθανό να είναι  παγιδευμένη μεταξύ διπλο-εντοπισμών ή και διαστάσεων.
   
   
   Δεν θέλω να διασυνδεθώ με τη μορφή της Mytria στο θαλαμίσκο διαλογισμού, καθώς πρέπει να εστιάσει στη διατήρηση της ροής της ζωτικής δύναμης της στην διπλο-εντοπιζόμενη συνείδησή της. Ωστόσο, επικοινωνώ με αυτή τη Mytria όσο το δυνατόν συχνότερα έξω από το θαλαμίσκο της. Στην πραγματικότητα, έχω κοιμηθεί εκεί για πολλές νύχτες. Ξέρω ότι μπορεί να με αισθανθεί να φυλάω το σώμα της, ενώ είναι εκτός στο άμορφο ταξίδι της μεταξύ διαστάσεων.
   
    
   Έχω αποφασίσει ότι το καλύτερο σχέδιο για μένα είναι να συνεργαστώ με την ανθρώπινη επαφή της Mytria. Θα το κάνω αυτό μέσω του διπλο-εντοπισμού μου σε έναν αρσενικό άνθρωπο που είναι ένας από τις μυριάδες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μου. Μαζί με τη Sandy, που είναι το όνομα της ανθρώπινης επαφής της Mytria, και εμένα μέσα στην αρσενική ανθρώπινη επαφή μου, μπορεί να δημιουργηθεί ένας φάρος φωτός στον οποίο η Mytria μπορεί να επιστρέψει.

    Δυστυχώς, δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να τραβήξω την προσοχή της Sandy. Με πρόσεξε, όταν για πρώτη φορά ήρθε στο Σκάφος με το νυχτερινό της σώμα. Αλλά, αρκετά περίεργο, η Sandy άρχισε να με προσέχει λιγότερο όταν η Mytria ήταν επαρκώς συνδεδεμένη μαζί της. Παρ 'όλα αυτά, την φωτίζω μετά την αναχώρηση της Mytria, αφού έχει πέσει σε κατάθλιψη.   

   
   Το ασφαλέστερο σενάριο για την Mytria είναι να βρει το δρόμο της επιστροφής της  στην πραγματικότητα από την οποία ξεκίνησε το ταξίδι της. Πιστεύω ότι το καθήκον της Mytria στην Sandy και η αγάπη της για μένα μπορεί να είναι επαρκή για τη Mytria ώστε να βρει το δρόμο της επιστροφής από το πρώτο της ατομικό, οδοιπορικό μεταξύ διαστάσεων.   

   
   Αν η Mytria είναι με τον Almon, ξέρω ότι δεν θα φύγει μέχρι αυτός να έχει θεραπευτεί, και δεν θέλω να παρέμβω. Ως εκ τούτου, θα πρέπει πρώτα να διπλο-εντοπιστώ στον αρσενικό άνθρωπο ο οποίος είναι ένας από τα γειωμένα στοιχεία του ΕΑΥΤΟΥ μου. Αυτός ο άνθρωπος μπορεί να κάνει στη συνέχεια μια επαφή με την Sandy. Οι άνθρωποι αυτοί θα έχουν μεγάλο μαγνητισμό ο ένας για τον άλλον, καθώς είναι δύο γειωμένες εκφράσεις των πολυδιάστατων ΕΑΥΤΩΝ μας της Mytria και του Mytre. Έτσι, αυτές οι δύο ανθρώπινες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μας θα αισθάνονται πιθανώς την ίδια ενστικτώδη έλξη που η Mytria και εγώ νιώσαμε. 
   

   Μόλις έχω διπλο-εντοπίσει τη συνείδησή μου στον Γήινο άνθρωπο, θα επεκτείνω τη συνείδησή μου στην υψηλότερη δυνατή έκφραση μου, έτσι ώστε να βελτιώσω την αναζήτηση της Mytria. Το λάθος που έκανε ήταν ότι ξέχασε να γειώσει τον εαυτό της στη διαλογιζόμενη μορφή της στο Σκάφος, στην ανθρώπινη μορφή της στη Γη ή στην  υψηλότερη έκφραση της. Ως εκ τούτου, χάθηκε, καθώς δεν υπήρχε ενεργειακό ίχνος πίσω σε μια πραγματικότητα με μορφή και καμία υψηλότερη έκφραση για να την βοηθήσει.  


  
Μιλάει ο Almon: 

   Σιγά-σιγά τα μάτια μου άνοιξαν. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ήμουν ζωντανός. Όταν ένιωσα τον εαυτό μου να πέφτει από την ψηλότερη κορυφή του Βιολετί Ναού που ανυψωνόταν, υπέθεσα ότι η ύπαρξή μου ως παράλληλη έκφραση του μεγάλου και διάσημου Mytre θα τελείωνε. Το τελευταίο πράγμα που μπορούσα να θυμάμαι ήταν ότι σκεφτόμουν ότι αν και ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου είχε σπαταληθεί, η ζωή μου τελείωσε με ένα μεγάλο σκοπό, και πέθανα για ένα σημαντικό λόγο. Τι περισσότερο θα μπορούσε να ζητήσει ένας πολεμιστής;    

   Ωστόσο, δεν πέθανα. Αντ 'αυτού, μου φάνηκε ότι πέρασα σε ένα βαθύ κώμα, έκσταση ή όνειρο στο οποίο η Mytria ήταν ξαπλωμένη δίπλα μου. Η αίσθηση ανάμειξης της ουσίας της Mytria με τη δική μου τράβηξε πίσω τη ζωτική μου δύναμη στο σώμα μου. Δεν τόλμησα να κινηθώ, έστω και αν θα μπορούσα, αφού απολάμβανα έτσι την αίσθηση της ουσίας της Mytria δίπλα μου. Στην πραγματικότητα, φαίνεται ότι αυτή θεράπευε το θανάσιμα τραυματισμένο σώμα μου. 

   Όταν ανέκτησα στην αρχή τη συνείδηση μου, το μόνο που μπορούσα να αισθανθώ ήταν βασανιστικός πόνος σε όλο το σώμα μου. Μετά, καθώς συνέχισα να βρίσκομαι ξαπλωμένος δίπλα στη Mytria ο πόνος άρχισε να υποχωρεί. Μετά από ένα άγνωστο χρονικό διάστημα, μπορούσα να αναπνέω βαθιά και να κουνάω προσεκτικά τα χέρια και τα πόδια μου. Όμως, αυτές οι μικρές κινήσεις με έκαναν να χάσω τις αισθήσεις μου πάλι. Τέλος, ανέκτησα τις αισθήσεις μου για βρίσκοντας τη Mytria ξαπλωμένη δίπλα μου.  

   Προσπάθησα να την ξυπνήσω, αλλά δεν μπορούσε να απαντήσει. Ως εκ τούτου, ξάπλωσα μαζί της, όπως είχε κάνει αυτή μαζί μου. Και πάλι περάσαμε σε μια κατάσταση ενοποιημένης συνείδησης που δεν είμασταν ούτε ξύπνιοι ούτε κοιμισμένοι. Ήταν σαν να ήμασταν μεταξύ των φυσικών και των υψηλότερων διαστάσεων. Τα σώματά μας συγχωνεύθηκαν σε ΕΝΑ, καθώς μαζί καλέσαμε τις υψηλότερες εκφράσεις του ΕΑΥΤΟΥ μας. Το σώμα μου θεραπεύτηκε, αλλά ήμουν ένας άνθρωπος που επέστρεψε από τους νεκρούς και δεν είχε καθόλου ενέργεια.   
   
    Επιπλέον, η Mytria φάνηκε να είναι σε μια μορφή που ήταν επί το πλείστον αστρική. Υπέθεσα ότι είχε διπλο-εντοπιστεί σε μένα, αλλά δεν είχε την ενέργεια για να ολοκληρώσει τη διαδικασία, εκδηλώνοντας μια φυσική μορφή. Ίσως αν θα μπορούσε να πιεί λίγο νερό και να ξαπλώσει δίπλα στη Βιολετί Φωτιά, θα μπορούσε να συλλέξει τα δυναμικά σωματίδια της ύλης για να δημιουργήσει πλήρως τη μορφή της.    
   
   Τράβηξα απαλά το αστρικό σώμα της Mytria δίπλα στη Φωτιά. Αυτή η διαδικασία πήρε λίγο, αφού τα χέρια μου θα μπορούσαν να διαπεράσουν τη μορφή της, αν προσπαθούσα να την πιάσω σφιχτά. Κάλυψα την αστρική μορφή της, με το παλτό που φορούσα και πήγα έξω για να συγκεντρώσω νερό. Αναρωτήθηκα αν κάποιος θα είναι εκεί, αλλά κανείς δεν ήταν. Ήταν σαν η Mytria και εγώ να ήμασταν σε έναν ονειρικό κόσμο που συντονιζόταν ακριβώς πάνω από τη τρίτη διάσταση. Μάζεψα νερό από το κοντινό πηγάδι και μάζεψα μερικές κουβέρτες που ήταν σκορπισμένες γύρω από το λάκκο της φωτιάς.    


    Επέστρεψα στη Mytria, την κάλυψα με μια κουβέρτα και τοποθέτησα το κεφάλι της στην αγκαλιά μου, ενώ της έδινα σιγά-σιγά λίγο νερό. Στην αρχή το νερό φαινόταν να διαρρέει μέσω του αστρικού της σώματος. Στη συνέχεια, όπως εξακολούθησα να της δίνω σταγόνα σταγόνα, η αστρική μορφή της άρχισε να παίρνει περισσότερη σταθερότητα. Στην πραγματικότητα, μπορούσα να αισθανθώ τα τεταρτοδιάστατα Στοιχειώδη του Νερού να εισέρχονται στο αστρικό της σώμα. 

   Είχα τότε την ιδέα να ζητήσω από τα Στοιχειώδη να δημιουργήσουν μια μορφή για εκείνη. Υπήρξε μια μεγάλη ποσότητα σκόνης στο πάτωμα, η οποίο ήταν στην πραγματικότητα σκόνη από κρύσταλλο. Έβγαλα το παλτό και τη κουβέρτα που κάλυπτε την ουσία της Mytria και κάλεσα τα Στοιχειώδη της Γης, ενώ εγώ την πασπάλιζα με σκόνη κρυστάλλου. Είδα τα μικρά θραύσματα των κρυστάλλων να δημιουργούν ένα λαμπερό κέλυφος γύρω από την ουσία της.   

   Τώρα χρειαζόταν τα Στοιχειώδη του Αέρα, έτσι μοιράστηκα την αναπνοή μου μαζί της με φυσώντας απαλά πάνω στην αστρική μορφή της. Τέλος, το Στοιχειώδες της Φωτιάς ήταν αναγκαίο. Ευτυχώς, ήμασταν δίπλα στη λαμπερή Βιολετί Φωτιά. Σε μια στιγμή κατάλαβα ότι είχα μόνο επιζήσει επειδή είχα πέσει δίπλα στη Φωτιά. Ήμουν ακόμα αδύναμος, αλλά η μορφή της Mytria ήταν κυρίως αιθερική, γι 'αυτό την σήκωσα για να την κρατήσω πάνω από τη Βιολετί Φωτιά.  


   Ενώ η Mytria και εγώ είχαμε ξαπλώσει μαζί στο πάτωμα είχαμε εντελώς συγχωνευθεί. Ως εκ τούτου, ήξερα τα πάντα γι 'αυτήν, και αυτή θα ήταν πιθανό να ξυπνήσει και να γνωρίζει τα πάντα για μένα. Ως εκ τούτου, ήξερα ότι κατά τη διάρκεια του διπλο-εντοπισμού της σε ένα τριτοδιάστατο γήινο φορέα, η συνείδηση της έχει μειωθεί από τη συνεχή σκιά του φόβου σε αυτόν τον κόσμο.   
   Για αυτό, ενώ κρατούσα την αιθερική μορφή της πάνω από τη Βιολετί Φωτιά είπα:

"Να φλέγεσαι, φλέγεσαι, φλέγεσαι Βιολετί Φωτιά

Μετουσιώνοντας ΟΛΗ τη σκιά Σε Φως, Φως, Φως. "   

   Επανέλαβα αυτό το μάντρα αρκετές φορές, μέχρι η Mytria έγινε πολύ βαριά για μένα για να την κρατάω με αυτόν τον τρόπο. Έπαιρνε ύλη. Επέστρεψα τη Mytria στο πάτωμα, ακριβώς δίπλα από την Βιολετί Φωτιά και κάλεσα την υψηλότερη έκφραση της για βοήθεια. Έλαβα μια εικόνα της μορφής της στο Αστροσκάφος μέσα σε ένα θαλαμίσκο διαλογισμού. Έβαλα το κεφάλι της Mytria στην αγκαλιά μου και πάλι, τοποθέτησα ένα από τα χέρια μου στο μέτωπό της και το άλλο στην καρδιά της και έστειλα μία κλήση στον ΕΑΥΤΟ της στο Σκάφος. 

      
   Μιλάει η Mytria: 

   Τελικά, η συνείδησή μου άρχισε να συλλέγει μία μορφή. Δεν μπορούσα να θυμηθώ ποτέ να ήμουν σε μια τέτοια άμορφη κατάσταση. Στην αρχή ήταν λίγο ανησυχητικό, επειδή ο χρόνος μου σε ένα 3D φορέα μου είχε πει ότι αν δεν έχεις μορφή σήμαινε ότι ήσουν νεκρός. Σε αυτούς τους χαμηλότερες κόσμους, το να είσαι ζωντανός συνδέεται με το δοχείο και όχι την δύναμη της ζωής που φοράει αυτή τη μορφή. Ίσως, ξέχασα πώς να δημιουργήσω μια μορφή για το διπλο-εντοπισμό μου, αφού η ανθρώπινη συνείδηση μου πίστευε ότι ήμουν νεκρή.   

   Με αυτή την πιθανή απάντηση για την περίπτωσή μου, η πλήρης μνήμη μου επέστρεψε, και ήμουν σε θέση να ανοίξω τα μάτια μου για να δω το πρόσωπο του Almon. Το χαρούμενο χαμόγελο του και η αγνή αγάπη που ακτινοβολούσε μέσα από τα μάτια του ήταν αρκετά για να μου θυμίσουν να στείλω ανιδιοτελή αγάπη στα Στοιχειώδη που γέμισαν το αστρικό μου πλέγμα με δυναμική ύλη.   

   Ωστόσο, δεν έγινα απολύτως φυσική, αλλά συνδύασα τη πυκνότητα μου με τη πραγματικότητα που ο Almon και εγώ μοιραζόμασταν. Με τη βοήθεια του Almon κάθισα και αγκαλιαστήκαμε για πολύ. Είχαμε τόσο συγχωνευθεί με τις αμοιβαίες θεραπείες μας που τα λόγια δεν ήταν πλέον αναγκαία. Παρ 'όλα αυτά, ξέραμε ότι είχαμε δουλειά να κάνουμε, και σιγά-σιγά απελευθερώσαμε την αγκαλιά μας και κοίταξε ο καθένας στα μάτια του άλλου. 

   Και οι δύο ξέραμε ότι ήμασταν στη χρονογραμμή της Πλειάδειας αναλήψεως μας. Φάνηκε ότι κάτι είχε συμβεί που είχε σταματήσει τη διαδικασία της ανάληψης κάπου μεταξύ των διαστάσεων. Θα πρέπει να βρούμε τους άλλους και να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία της αναλήψεως μας.



(συνεχίζεται)





ΚΑΝΑΛΙ ΕΠΑΦΗΣ:  Suzanne Lie
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος