Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ Benjamin Fulford 29/7/2013

       ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΘΗΛΥΚΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ  


Ανακοίνωση προς τους αναγνώστες:
Αυτό το μήνα θα είμαι σε εκπαιδευτική άδεια μακριά από το διαδίκτυο και έτσι έχω προετοιμάσει τα επόμενα ενημερωτικά δελτία που βασίζονται σε θέματα που δεν είναι χρονικά επίκαιρα.   


   Οι γυναίκες πράκτορες έχουν υπάρξει από καιρό μια σημαντική πηγή δύναμης. Οι Εβραίοι γιορτάζουν το Πουρίμ με βάση την ιστορία της συζύγου ενός βασιλιά που έσωσε τους ανθρώπους της, πείθοντας τον να μην τους καταδιώξει. Οι ηγετικές γραμμές αίματος της Ευρώπης ισχυρίζονται πως είναι απόγονοι του βασιλιά Δαβίδ της Ιουδαίας. Σύμφωνα με το μύθο τους, όταν η Ιουδαία έπεσε στα χέρια των Βαβυλωνίων όλοι οι άρρενες απόγονοι του Δαβίδ σκοτώθηκαν. Για την προστασία της γεναλογίας (bloodline) του Δαβίδ, η επίλεκτη φρουρά του άρχισε να προστατεύσει τις γυναίκες απογόνους του. Το modus operandi τους ήταν απλό, να παντρευτεί μία από τις γυναίκες απόγονοι με έναν βασιλιά και να της επιτρέψει να έχει την εκπαίδευση των παιδιών και των κληρονόμων του. Με αυτόν τον τρόπο, οι γυναίκες πράκτορες σφετερίστηκαν κρυφά τη δύναμη στη Δύση από τις παραδοσιακές βασιλικές γραμμές αίματος. Αυτή η ιστορία, που μου ειπώθηκε προσωπικά από εκπροσώπους των σημερινών ηγετικών γραμμών αίματος της Δύσης δείχνει, πόσο σημαντικές οι γυναίκες πράκτορες μπορεί να είναι.   

Με τα ψηλοτάκουνα στα χωράφια;...Κινδυνεύουμε;

    Στην Ασία επίσης, οι γυναίκες πράκτορες μπορούν να έχουν αποφασιστικό αντίκτυπο. Στην Ιαπωνία, για παράδειγμα, πρόσφατα ανακάλυψαν ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των αποφοίτων από την ελίτ των στρατιωτικών ακαδημιών της Ιαπωνίας είχε παντρευτεί με Κινέζους πράκτορες. Στη συνέχεια, βέβαια, υπάρχει η γνωστή ιστορία για τον πρώην πρωθυπουργό Ryutaro Hashimoto και τη Κινέζα κατάσκοπο φίλη του. Την γνώρισα στην πραγματικότητα μια φορά και μπορώ να πω ότι φαινόταν γοητευτική και ελκυστική. Φυσικά ο Hashimoto πέθανε από δηλητήριο που εισήχθη στον πρωκτό του, αν και δεν πιστεύεται ότι η Κινέζα φίλη του ήταν αυτή που το διαχειρίστηκε.   

Αχ ρε Kim Jong ΙΙ σε φάγανε οι Σουηδέζες πονηρούλη.

      Αυτό δεν συνέβη όμως, με την Kim Jong ΙΙ, ο οποίος σκοτώθηκε, σύμφωνα με διάφορες πηγές, από ένα εγκεφαλικό επεισόδιο που προκλήθηκε από δηλητήριο που χορηγήθηκε σε αυτόν μέσω του πρωκτού του από μια Σουηδή γυναίκα πράκτορα. Σε κάθε περίπτωση, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι, όταν πρόκειται να πας στο κρεβάτι με τέτοιους πράκτορες, είναι καλό να προσέχεις τον κώλο σου.  [Μπεν, πιπέρι στη γλώσσα!]


Οι προσωπικές συναντήσεις μου με γυναίκες πράκτορες έχουν υπάρξει πολύ εκπαιδευτικές, για να πούμε το λιγότερο.   
Το πρωί "μαθήτρια" το βράδυ "πόρνη".
   
   Πρώτα απ 'όλα, οφείλω να ομολογήσω ότι για ένα μεγάλο μέρος της καριέρας μου ως δημοσιογράφος, ποτέ η σκέψη των γυναικών πρακτόρων δεν πέρασε από το μυαλό μου ως κάτι που πραγματικά υπήρχε. Ωστόσο, τώρα που το σκέφτομαι, όταν δούλευα με το Forbes μία από τις "εργασίες" μου ήταν να αναφέρω ότι η Βόρεια Κορέα είχε μια ατομική βόμβα. Λίγο μετά τη σύνταξη γι 'αυτό, μια πρώην Μις Βόρεια Κορέα άρχισε να με πλησιάζει και προσπάθησε να γίνει ερωμένη μου. Ποτέ δεν συνειδητοποίησα εκείνη την εποχή ότι η συνάντηση μας μπορεί να μην ήταν σύμπτωση.   


Μέχρι τώρα, όμως, έχω μάθει να είμαι πολύ καχύποπτος με τις σπάνιες καλονές που ρίχνονται επάνω μου.   


Μόλις οι συνάδελφοί μου άρχισαν να δολοφονούνται και προσωπικά ενεπλάκη σε μυστικές κοινωνίες που μου προσέφεραν προστασία, άρχισα να γίνομαι σοφότερος σχετικά με τους γυναικείους πράκτορες επίσης.   


Σε μία περίπτωση, αφού είχα κάνει μια διάλεξη στην Ιαπωνία, ένας άνθρωπος με μια όμορφη γυναίκα στο πλευρό του, με πλησίασε λέγοντάς μου ότι ήταν φίλοι με τον Adnan Khashoggi, τον έμπορο όπλων. Μου έδωσε ένα βιβλίο στα Γαλλικά που ονομάζεται "Η Αιγυπτιακή καταγωγή των Εβραίων." 

«Μπεν, έλα πιό κοντά να σου πω μια ιστορία για τους Ανουνάκι...»
  
    Σε κάθε περίπτωση, η πανέμορφη σύντροφός του άρχισε να κάνει κινήσεις προς εμένα. Μόλις εκείνη με παρέσυρε σε ένα διαμέρισμα εμφανίστηκε εντελώς γυμνή μπροστά μου. Τώρα, δεν είμαι τόσο αφελής ώστε να πιστεύω πως μια όμορφη γυναίκα που σχετίζεται με ένα σημαντικό έμπορο όπλων ξαφνικά με ερωτεύτηκε, έτσι την έντυσα και πάλι λέγοντάς της ότι είχα έρπη και δεν χρησιμοποιώ προφυλακτικά. Σε κάθε περίπτωση, μου είπε μια ασυνήθιστη ιστορία που θα περάσει εδώ χωρίς κρίση. Ισχυρίζεται ότι έχει απαχθεί από γίγαντες που πραγματοποίησαν πειράματα στη μήτρα της. Οι περιγραφές της για αυτούς τους γίγαντες ήταν πολύ κοντά με τις περιγραφές των Annunaki που αναφέρονται σε απόκρυφες ιστοσελίδες.   


    Σε μια άλλη περίπτωση, η κόρη του Masaru Takumi, του πρώην νούμερου 2 αφεντικού και επικεφαλής των οικονομικών υποθέσεων για την Yamaguchi Gumi συνδικάτο της yakuza με πλησίασε, μετά από μια δημόσια δέσμευση ομιλίας. Είχε γνώση των σεξουαλικών προτιμήσεων μου που θα μπορούσε να έχει φανεί μόνο από κάποιον που έκανε υποκλοπή των πιο προσωπικών στιγμών μου. Αρνήθηκα τις προσφορές της για οικειότητα, αλλά περιέργως, πέρασα χρόνο μαζί της κοινωνικά. Αυτό που ξεχωρίζει περισσότερο για τη συνάντησή μου μαζί της είναι το γεγονός ότι επέμεινε στην συνάντηση μαζί μου το βράδυ της 10ης Μαρτίου του 2011. Είπε ότι ήθελε να με πάει σε ένα ειδικό Ιάπωνα χειροπρακτικό. Ο άνθρωπος που πήγαμε να δούμε δεν ήταν αυτό που περίμενα. Ο ίδιος παρουσιάστηκε ως ninja και τύλιξε ένα μεγάλο κομμάτι υφάσματος που καλυπτόταν από μια μαύρη σκόνη γύρω από την πλάτη μου, λέγοντάς μου ότι ήταν ένα σκεύασμα φυτικής προέλευσης και ότι έπρεπε να το αφήσω όλη τη νύχτα. Ένιωσα άσχημα και το έβγαλα το συντομότερο μόλις πήγα στο σπίτι. Επίσης, εκείνο το βράδυ, η κόρη Takumi μου είπε ότι έπρεπε να ρυθμίσει την ειδοποίηση στο κινητό μου τηλέφωνο να χτυπήσει στις 11 π.μ. στις 11 Μαρτίου. Αυτή ήταν η ημέρα της πυρηνικής και τσουνάμι τρομοκρατικής επίθεσης εναντίον της Ιαπωνίας. Είμαι σίγουρος ότι μισθώθηκε από τον J. Rockefeller.   



   Η πιο αξιοσημείωτη από όλους τους θηλυκούς πράκτορες, πάντως, πρέπει να είναι η γυναίκα της Βόρειας Κορέας που θα ήθελα να αναφερθώ ως "T". Επίσης, εμφανίστηκε σε ομιλίες μου σε πολλές περιπτώσεις και γίναμε φίλοι μετά αφού κάθισα δίπλα της σε ένα τρένο στο δρόμο για το σπίτι μου μετά από μια τέτοια δέσμευση (αποδείχτηκε ότι εστάλη για να κατέβει στην επόμενη στάση από τη δική μου για να κάνει μια τέτοια διαδρομή με το τρένο  δυνατή).   

«Μπεν, θέλω γούτσου-γούτσου...»

    Η "T" ήταν μια αξιοπρόσεκτη, αλλά ταραγμένη νεαρή γυναίκα. Είχε χτυπηθεί τόσο άσχημα από ένα θείο της κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας της που απαιτήθηκε επανορθωτική πλαστική χειρουργική επέμβαση στο πρόσωπό της δύο φορές. Ο πρώην εραστή της ήταν επαγγελματίας δολοφόνος που είχε σκοτώσει πάνω από 80 ανθρώπους και μου είπε αρκετές εσωτερικές λεπτομέρειες (της οποίες είπα στην αστυνομία) για διάσημες ανεξιχνίαστες δολοφονίες, ώστε προσωπικά να πιστέψω ότι αυτό ήταν αλήθεια. Αυτή κατέληξε να μου λέει πολλά για τους ανθρώπους που λειτουργούν εναντίον μου. Λέει ότι της είχαν δείξει ένα αρχείο για μένα που ήταν τόσο παχύ όσο ένας τηλεφωνικός κατάλογος που προσπαθούσε να με παρουσιάσει ως ένα ναρκομανή, διεστραμένο παράφρων  ("μακάρι" η προσωπική μου ζωή να ήταν τόσο ενδιαφέρουσα). Σύμφωνα με αυτήν, αφού η κλίκα (cabal) δεν μπόρεσε να με δολοφονήσει, είχαν προγραμματίσει να με οδηγήσουν σε πτώχευση και σε επακόλουθη αυτοκτονία. Η δουλειά της ήταν να διώξει όλους τους στενούς συνεργάτες μου και στη συνέχεια να με εγκαταλείψει, αφήνοντας με χωρίς φίλους.   


Εκείνη μου σύστησε επίσης μια υποτιθέμενη οικογένεια ως δική της, που αποδείχτηκε τελικά ότι ήταν μια ομάδα ηθοποιών που έπαιζαν το ρόλο της οικογένειάς της.   

???????????????


  Μια φορά την άφησα έγκυο και σχεδιάζαμε να παντρευτούμε και να κρατήσουμε το παιδί. Εκείνη ήταν 5 μηνών έγκυος, όταν κλήθηκε ξαφνικά στο Νεπάλ για να μείνει στο σπίτι ενός στενού συνεργάτη του Δαλάι Λάμα. Εκεί ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών, άρχισε να αιμορραγεί έντονα από τη μήτρα της και ξύπνησε στο νοσοκομείο, αφού είχε χάσει τις αισθήσεις της για 24 ώρες. Δεν ήταν πλέον έγκυος. Υπάρχει ένα ολόκληρο βιβλίο που μπορεί να γραφτεί για αυτή τη νεαρή κοπέλα, αλλά αρκεί να πω ότι συνειδητοποίησα ότι και οι δύο θα παραμέναμε σε κίνδυνο, αν συνεχίζαμε να βλέπουμε ο ένας τον άλλον. Όταν όλα αυτά έχουν τελειώσει, θα την βρω και πάλι. Προσωπικά θα αναζητήσω τον Δαλάι Λάμα και θα επιδιώξω μια πλήρη εξήγηση γιατί οι κακοποιοί του στο Νεπάλ έκαναν ό,τι έκαναν. Ο άνθρωπος είναι ένας εγκληματίας που προσποιείται ότι είναι μια μεγάλη θρησκευτική εικόνα. Αυτός θα λάβει τη δικαιοσύνη του.   

Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι η αγάπη και η διεθνής ίντριγκα δεν αναμιγνύονται καλά.





ΠΗΓΗ:  http://hipknowsys.blogspot.gr/2013/07/benjamin-fulford-july-29-2013-actual.html
ΚΕΙΜΕΝΟ: Benjamin Fulford
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αρίστανδρος Ανδρομέδειος