Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Ο ΜΕΓΑΣ ΚΥΚΛΟΣ – Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ (μέρος 1)

   Χαιρετισμοί Φωτός και Αγάπης…

  Ανέκαθεν είχα την άνεση να εκφράζω τη φαντασία μου μέσα από τα χέρια μου με διάφορα μέσα και τρόπους ώστε να δημιουργώ καλλιτεχνήματα τα οποία αποτελούν μέρος του εαυτού μου. Είναι στη φύση μου και αδυνατώ να φανταστώ την ύπαρξη μου σε αυτό το πεδίο διαφορετικά.

Η προσωπική μου άποψη είναι πως η τέχνη είναι πραγματικά αξιόλογη μόνο όταν βελτιώνει τη ζωή των αποδεκτών αλλά και των δημιουργών της.

   Για το δημιουργό, η ζωή του συνήθως γίνεται πληρέστερη διότι αναζητώντας τρόπους να εξωτερικεύσει τη φαντασία του ανακαλύπτει νέες μεθόδους έκφρασης που πολλές φορές του αποφέρουν την εσωτερική ικανοποίηση, ίσως την κοινωνική αποδοχή και την αφθονία ώστε να συνεχίσει το έργο του και να αναπτύσσεται ο ίδιος στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

   Για τον αποδέκτη οι «καλές» τέχνες θεωρώ πως είναι μια διαδικασία όπου η έκφραση του δημιουργού μπορεί να προκαλέσει τρείς ξεχωριστές εμπειρίες.

Η πρώτη είναι η ψυχαγωγία, όπου κάποιος λαμβάνει με τις αισθήσεις του ένα δημιούργημα που του αναδύει ευχάριστα συναισθήματα. Μια ευδαιμονία και ψυχική ανάταση μέσω του κάλλους.

Η δεύτερη είναι ο προβληματισμός, όπου το αποτέλεσμα δημιουργεί βαθύτερες σκέψεις και εσωτερική αναζήτηση για το κοινό. Ένας «σπόρος» που φυτεύεται στη συνείδηση και προωθεί την προσωπική ανέλιξη.

Η τρίτη είναι μια σύνθεση των δύο προηγούμενων, δηλαδή ένα καλλιτεχνικό αποτέλεσμα όπου ευφραίνει τη ψυχή ενώ παράλληλα προάγει την ίδια τη ψυχική υπόσταση μέσα από τον εσωτερικό προβληματισμό.

Χωρίς να απορρίπτω τις δύο πρώτες, η τελευταία εμπειρία είναι η ιδανικότερη μορφή έκφρασης για μένα.


   Μέσα από την πολύχρονη ανήσυχη πορεία μου αναγνώρισα και ανέπτυξα το πνευματικό κομμάτι μου αποκτώντας γνώσεις πάνω σε θέματα που η συντριπτική πλειοψηφία του Πλανήτη μας αγνοεί.

Αναφέρομαι σε γνώσεις τις οποίες έχω λάβει μέσα από την αναζήτηση μου που πολλές φορές ξεπερνούν τους συμβατικούς φυσικούς τρόπους λήψης πληροφοριών μόνο με τις πέντε αισθήσεις.

   Πριν περίπου δύο χρόνια έλαβα την εσωτερική καθοδήγηση να παρουσιάσω μέσα από την τέχνη του κόμικ μερικές από αυτές τις γνώσεις που αφορούν όχι μόνο εμένα αλλά και τους άλλους γενικότερα.

Η φυσική προτροπή και παρότρυνση φίλων και γνωστών σίγουρα ισχυροποίησε την απόφαση μου αυτή ώστε να είμαι πλέον σίγουρος πως η ώρα είναι κατάλληλη για την επίτευξη αυτού του στόχου.

   Έτσι, εκμεταλλεύτηκα την κλίση προς το σχέδιο και τη ζωγραφική, συνδυάζοντας τις γνώσεις που έχω αποκομίσει, για να δημιουργήσω ένα έργο που πιστεύω πως θα βοηθήσει στην αφύπνιση των συνανθρώπων μου και θα συντελέσει στην προσωπική εσωτερική κι Ανώτερη καθοδήγηση τους.

Πρόκειται για ένα έργο που παρουσιάζει μια σειρά γεγονότων και καταστάσεων δοσμένα μέσα από μια ημι-αυτοβιογραφική αφήγηση τα οποία αντικατοπτρίζουν περιληπτικά προσωπικές και γενικές αλήθειες, που έχουν συμβεί, συμβαίνουν και πρόκειται να συμβούν στο πολύ άμεσο μέλλον για όλα τα Γήινα Ανθρώπινα όντα και τον Πλανήτη που κατοικούμε.

Είμαι σίγουρος πως μέσα από την παρούσα δημιουργία μου πολλοί αναγνώστες θα αναγνωρίσουν αρκετά στοιχεία που είναι συμβατά με τους ίδιους, μερικοί θα αντιληφθούν αλήθειες που είχαν ξεχάσει, ενώ κάποιοι απλώς θα ψυχαγωγηθούν με μια όμορφα δοσμένη «φανταστική» ιστορία. 

Αυτή η εικονογραφημένη ιστορία έχει χωριστεί σε τρία μέρη με κύριο τίτλο «Ο Μέγας Κύκλος» και αποτελεί μια εργασία δημιουργημένη με ψηφιακά μέσα, ώστε να αποδοθεί όσο το δυνατόν καλύτερα και γρηγορότερα.

   Με ιδιαίτερη χαρά σάς ανακοινώνω πως το πρώτο μέρος της τριλογίας με τον τίτλο «Η Πρωταρχική Ανωμαλία» δημοσιεύτηκε μεταφρασμένη στα αγγλικά και πωλείται ψηφιακά μέσω του Amazon, με την άμεση προοπτική να παρουσιαστεί και σε έντυπη μορφή.
 

Η πρότυπη έκδοση στα ελληνικά προς το παρόν υπάρχει μόνο ψηφιακά ως PDF και μπορείτε να την αποκτήσετε γράφοντας στο ακόλουθο e-mail: the_grand_cycle@yahoo.com

Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την ανάλογη σελίδα στο facebook εδώ


Παρακάτω, παραθέτω το εξώφυλλο του πρώτου ολοκληρωμένου μέρους με ένα μικρό δείγμα της εργασίας.

 Μέσα από τα βάθη της ψυχής μου εύχομαι αυτό το δημιούργημα να αποτελέσει για όλους μια ευχάριστη και ανυψωτική εμπειρία. 

Συμπαντικές Ευλογίες προς Όλους.



ΕΞΩΦΥΛΛΟ

ΣΕΛΙΔΑ 07
ΣΕΛΙΔΑ 12

ΣΕΛΙΔΑ 35